Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kjøpt en Bandit, så artikkelen i går kveld om at de tilbakekaller de batteriene pga. av konstruksjonsfeil i lunta. Av artikkelen på Nettavisen som viser bilde av batteriet med korrekt og feil lunte så har jeg funnet ut at mitt har feil på lunten.

 

Har virkelig ikke lyst til å levere det tilbake, så jeg lurer bare på. Så lenge jeg retter ut lunten helt og sørger for å tenne ytterst skulle vel faren for feiltenning bli langt lavere?

 

Kan legge til at jeg ikke har tenkt å drikke nevnverdig og har ingen planer om å være beruset når jeg skal sende opp fyrverkeriet :)

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt en Bandit, så artikkelen i går kveld om at de tilbakekaller de batteriene pga. av konstruksjonsfeil i lunta. Av artikkelen på Nettavisen som viser bilde av batteriet med korrekt og feil lunte så har jeg funnet ut at mitt har feil på lunten.

 

Har virkelig ikke lyst til å levere det tilbake, så jeg lurer bare på. Så lenge jeg retter ut lunten helt og sørger for å tenne ytterst skulle vel faren for feiltenning bli langt lavere?

 

Kan legge til at jeg ikke har tenkt å drikke nevnverdig og har ingen planer om å være beruset når jeg skal sende opp fyrverkeriet :)

Du merker hvis det går galt for å si det sånn :)

 

Spørsmål: Er de minirakettene man kjøper i Sverige ulovlige i Norge? (De som er 2cm lange)

ALL import fra Sverige er ulovlig i Norge.

Lenke til kommentar

Laget et setup av noe som ble kjøpt i går. Enjoy :)

IMG_1207.jpg

2stk 5-pakninger .35 Monster montert to-og-to koblet sammen med en quick pink fuse som brenner 0,6 sekunder pr. fot, og en green 2mm visco som brukes til hovedlunte.

 

IMG_1206.jpg

Samme er gjort her, men hovedlunta er koblet videre med de 2 neste batteriene.

 

[Edit] Ting ble så smått så jeg endte opp med å bruke teip, men hadde tenkt til å bruke tau eller strips. Ja, alt er limt fast.

 

Hadde også tenkt til å ta av foten til Monsterne, men alle sto så støtt at det ikke var nødvendig.

Endret av diskus123
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Besøkte svea utsalget i dag, ble litt impulsiv shopping :p

 

Fine produkter, men jeg ville kjøpt en Bomb Extreme og Bombard 5.0 istedenfor Bomb Festival og Ten. Men godt nyttår uansett!

Var disse jeg syns var "finest" når jeg så oppskytningen til svea på pukkverket her i Moss tidligere i uka. De fyrte opp 1 av hver artikkel slik at folk kunne få se hva de kjøpte på forhånd :) godt nyttår til deg også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...