Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kort oppsummering:

12x Multi Power avfyrt samtidig, koblet sammen med en hurtigbrennende lunte, +1 Super 9 som har like lang varighet som Mp. Et fantastisk og raskt show men hadde håpet på noe raskere faktisk.

 

2x Crossfire var å sammenlignes med MP. De gikk raskt og avga store effekter. Hvis jeg får et lignende tilbud på disse (200kr stk) neste år, så har jeg tenkt til å koble flere slike isammen for å få like raske effekter som MP'ene og samtidig store effekter.

 

Når det kommer til Extreme Thunder synes jeg det kunne ha noe finere effekter selv om de rødrosahvite som bredde seg over hele himmelen var fantastiske. Denne kunne også hatt en litt bedre finale.

 

Hawk Missile MOAB var imponerende.

 

Det første nivået på trestegsaken Dragon steps var elendig (som jeg visste på forhånd). Begynnelsen av step 2 var fantastisk, resten var greit.

 

V.I.P var bra men synes den kunne være litt raskere (føler den var treigere enn på video, minnet om årets Golden Explosion). Finalen var litt rar siden det var 2-3 skudd som kom etterpå.

 

Ingenting er verdt prisen. Alt fyrverkeri er ekstremt overpriset, men kjekt er det. Neste år kommer budsjettet til å falle på 2 lapper. 5-2k.

Lenke til kommentar

Må si at Eagle fra Cosmos og Shocker fra Nova var utrolig bra for så lite penger! Shocker spesielt må jeg si. OG må legge til at Brocade Crown Kaliber 35, var utrolig gode greier!

 

Var også veldig mye goddis oppi familie mixen til Nova.

Endret av Lami
Lenke til kommentar

En vellykket nyttårsaften nok en gang! Har igjen en god del, bilde kommer senere. 2 av Flashlight-skuddene gikk av 5 meter over bakken, mens 2 andre gikk av inne i røret og sprengte alt i stykker. Bortsett fra det var resten av fyrverkeriet veldig pent, både Flashlight og Super 9. Flere av naboene ble veldig imponert av rakettbatteriene jeg hadde, men det er ikke rart det når de selv hadde hylere og fontener :p

Lenke til kommentar

Vel overstått nyttårsfeiring (bortsett fra da nabogutten satt et batteri nesten sidelengs... ikkje bra), synes Star Track fra Europris var veldig bra, men jeg ville ha valgt 4stk Multi Power i stedet for denne for å si det sånn xD

One Shot fra europris var enkeltskuddet jeg var mest fornøyd med (bortsett fra .35 monster ofc)

 

veldig billig, og mye bedre enn King Airbomb fra svea iallefall... flotte effekter og bra smell.. synes også Whistling Thunder fra Festival var BANG for the kroners ;)

 

Ellers var jeg fornøyd med det meste, mest fornøyd var jeg vel med Space Wolves (omtrent samme som Power Box Maxi)

og såklart var absolute mix like bra i år som i fjor, masse moro for 69,-

 

nå har jeg igjen 4 små airbombs og masse grisehyl, spinnere, blinkere etc :)

 

Godt Nyttår folkens!:)

Endret av RC-man
Lenke til kommentar

neste år skal eg kjøpe meir! synst da vart for lite , men so tente eg ikkje på meir enn 9 airbombs, to fontener, eit par modifiserte hylera og eit tnt batteri. sparte bombarden min :p

sende den heller opp når det blir litt meir finvær og ikkje når det regna og e vind ute

 

god nyttår folks

 

neste år skal eg prøve og få skrapa sammen penga til Hardcore, eit par pakka airbombs, super 9 og 1 eller 2 TNT batteri!

Lenke til kommentar

Hawk Missile 3 i massive pakken til svea var overaskende bra. i samme pakken fant jeg machingun. hvordan kom de på det navnet? ingenting av innholdet høres ut som en machingun. sokkelen var for stor til røret så da var det fram med pinnen og tape. king airbomb koblet jeg sammen og fyrte av. greie de som vanlig, men 35 monster er bedre. ufo og whissel base er som vanlig bare dritt så de gikk av samtidig med airbomb. 2 litt mellomstore batteri var litt greie. 2 fontener som er som forventet bare en fontene, men ene hadde faktisk 2 skudd i seg og. man vet ikke hvilke effekter man får i en pakke. noe som er for dårlig.

 

Scorpion, prisma (begge fra svea) og 49:er (nova) var ganske bra. det smålt ganske godt. Men fiffty armybox (svea) hadde enda mer lyd. 2 delt effekt. effekt oppe og en en nede. kombo med flere skudd samla og høy intensistet gjorde at dette var et godt kjøp og en ny start på et nytt slitsomt år på etterskudd. kostet bare 399kr. disse 4 batteriene hadde alle multicolour i effektene. blå, rød og grønn farge i samme blomst.

 

jeg støttet opp alt av rør og batteri i år med en pinne og tape. bare 35 monster stod på egne bein. under en serie så veltet ene og skuddet gikk til naboen. han er ikke heime for tiden heller så. etter et batteri veltet i fjor så taper jeg det fast framover. bare å sette ned mange fjøler og tape alt fast.

 

det var også noen som brukte muligheten til å bli kvitt gamle nødbluss. 2 personer som farget himmelen rød. de gikk rett ned i hagene til folk og de virket fremdeles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...