Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN


MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja nå er det 23 TIMER OG 59 MIN til 2012 dere!

 

Kjøper folk fyrverkeri fra EUROPRIS?! Alltid tenkt på europris som en butikk fattige, utlendinger og barn går i for å kjøpe godteri og dasspapir...

Hvis du ikke kjøper fyrverkeri fra Europris få går du glipp av ett knall tilbud!!

Endret av BirgerCaC
Lenke til kommentar

Pungrotta Crash:

 

Gmax og XXL har noen av de beste prisene på markedet generelt.

 

Birgercac: Hvorfor er du så imot Svea når du er svært aktiv på forumene deres? :!:

Faktisk nei. I flere år har jeg vært så overfladisk, og har trodd at dyre produkter var bedre. Men etter et gavekort på Europris, så endret alt seg.

Kun et sted jeg skal handle mitt fyrverkeri fremover!

Endret av Pungrotta Crash
Lenke til kommentar

Med tilbudene på g-max (nova) kan jeg ikke se at det lønner seg og kjøpe fra Europris. Selvsagt har de mye bra også, men når du får en Strobe pakke på g-max til 149 kr og mange andre gode tilbud slår jeg til.

 

Jeg bryr meg egentlig svært lite om merke, men om hva jeg får for pengene. :)

Endret av Ebert
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja nå er det en dag til neste år dere!!

 

Kjøper folk fyrverkeri fra EUROPRIS?! Alltid tenkt på europris som en butikk fattige, utlendinger og barn går i for å kjøpe godteri og dasspapir...

Hvis du ikke kjøper fyrverkeri fra Europris få går du glipp av ett knall tilbud!!

 

Jau, men jeg er ikke på jakt etter slike "pakker" - jeg vil ha et batteri, likt for eksempel "Bandit" fra SVEA... Har de slike ting på europris? Evt hva kan jeg kjøpe der som er billig og bra?

Lenke til kommentar

Ja nå er det en dag til neste år dere!!

 

Kjøper folk fyrverkeri fra EUROPRIS?! Alltid tenkt på europris som en butikk fattige, utlendinger og barn går i for å kjøpe godteri og dasspapir...

Hvis du ikke kjøper fyrverkeri fra Europris få går du glipp av ett knall tilbud!!

 

Jau, men jeg er ikke på jakt etter slike "pakker" - jeg vil ha et batteri, likt for eksempel "Bandit" fra SVEA... Har de slike ting på europris? Evt hva kan jeg kjøpe der som er billig og bra?

 

Ja jeg anbefaler Power Step til 500 kr Batteriet er råttdribble.gif

Lenke til kommentar

Ja nå er det en dag til neste år dere!!

 

Kjøper folk fyrverkeri fra EUROPRIS?! Alltid tenkt på europris som en butikk fattige, utlendinger og barn går i for å kjøpe godteri og dasspapir...

Hvis du ikke kjøper fyrverkeri fra Europris få går du glipp av ett knall tilbud!!

 

Jau, men jeg er ikke på jakt etter slike "pakker" - jeg vil ha et batteri, likt for eksempel "Bandit" fra SVEA... Har de slike ting på europris? Evt hva kan jeg kjøpe der som er billig og bra?

 

Ja jeg anbefaler Power Step til 500 kr Batteriet er råttdribble.gif

 

Aha, finnes det noe videor, elns? Liker å se før jeg kjøper...

 

Og en ting til - jeg fant fyrerkeri"heftet" til EP, og de påstår at denne "mega block" (kilde) ble kåret til best i test av Aftenposten i 2010, men i denne testen utført av aftenposten 2010 står Hot Stuff Big Z som best i test?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...