Gå til innhold

Hvordan er egentlig den jevne diskusjon.no bruker?

Dotten

Anbefalte innlegg

Skrevet

:woot:

Få forum har (tross alt) så god stemning som diskusjon.no! Det eneste negative jeg har opplevd i år må være Oldboys som var sinte på forumet. Ellers har jeg ikke opplevd noe negativt. Det er annet enn jeg kan si om et spesifikt annet forum.

:love: Diskusjon.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mulig jeg er for Old Skooool, men hos meg heter det fremdeles forumhardwareeno og ikke diskusjon.no ;)

5365406[/snapback]

Joda. I og for seg enig her. Liker ikke at det ble byttet. Why? :mad:

Men, siden det heter Diskusjon.no nå, velger jeg å kalle en sko en sko :p

• 3 måneder senere...
Skrevet
Jeg lukter seriøse fritidsproblemer..

5886512[/snapback]

Da burde du dusje.

5893052[/snapback]

haha

OT: Veldig bra skrevet, morsom lesing å, takk for at du gjorde denne grå regnvær/snø/sludd dagen litt bedre ;) ^^

Skrevet

Bra tråd, og det stemmer vel jevnt over. Jeg er vel et av unntakene, siden jeg snart er 30, aldri har eid en AMD maskin, har Samsung mobil, bruker Internet Explorer, hører absolutt ikke på metal, hard rock eller lignende osv.....men ja, noe stemmer jo da. :-)

Er jo en grunn til at man er på et slikt forum, så noen felles interesser må man jo ha, og samme gjelder jo (u)vaner

• 3 uker senere...
  • 3 år senere...
Skrevet

Jeg er en forholdsvis jevn bruker. Generelt en veldig normal person. For to uker siden var den til og med en fyr som kom bort til meg på trikken, og sa at jeg var på hans liste over de 10 mest normale mennesker han hadde sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...