Gå til innhold

Deres første Epic drop/kjøp Tråden


Anbefalte innlegg

Det er lilla items (skrift på våpenet) Desse itemsa held om regel svært høg kvalitet for lvl. Dette gjer at ein kan ha eit item som held over lengre tid, og er ekstremt på den lvl du kan ta det i bruk. 

 

Desse lilla itemsa går for høg pris på AH, noken ganger pga att itemet er veldig bra, andre ganger fordi det er lilla.

5448653[/snapback]

Takker og bukker :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En Glowing Brightwood Staff droppet fra en av hundene i EPL i går! La den på AH med 650G Buyout, og den ble solgt på 3min! Nå skal det sies at den staven kommer til å bli skikkelig imba når AQ åpner da!

 

Det er faktisk den eneste epicdroppen jeg har fått mens jeg har grindet alene.

Lenke til kommentar
En Glowing Brightwood Staff droppet fra en av hundene i EPL i går! La den på AH med 650G Buyout, og den ble solgt på 3min! Nå skal det sies at den staven kommer til å bli skikkelig imba når AQ åpner da!

 

Det er faktisk den eneste epicdroppen jeg har fått mens jeg har grindet alene.

5451120[/snapback]

Nå er det noe jeg ikke har fått med meg igjen vett... hvorfor blir den imba når AQ åpner?

Lenke til kommentar
En Glowing Brightwood Staff droppet fra en av hundene i EPL i går! La den på AH med 650G Buyout, og den ble solgt på 3min! Nå skal det sies at den staven kommer til å bli skikkelig imba når AQ åpner da!

 

Det er faktisk den eneste epicdroppen jeg har fått mens jeg har grindet alene.

5451120[/snapback]

Nå er det noe jeg ikke har fått med meg igjen vett... hvorfor blir den imba når AQ åpner?

5453309[/snapback]

 

I AQ så er Nate ress alt dom teller vett du! Akkurat som Fire ress er nødvendig i MC, shdow ress i BWL osv.

Lenke til kommentar
En Glowing Brightwood Staff droppet fra en av hundene i EPL i går! La den på AH med 650G Buyout, og den ble solgt på 3min! Nå skal det sies at den staven kommer til å bli skikkelig imba når AQ åpner da!

 

Det er faktisk den eneste epicdroppen jeg har fått mens jeg har grindet alene.

5451120[/snapback]

Nå er det noe jeg ikke har fått med meg igjen vett... hvorfor blir den imba når AQ åpner?

5453309[/snapback]

 

I AQ så er Nature ress alt som teller vett du! Akkurat som Fire ress er nødvendig i MC, shdow ress i BWL osv.

5453405[/snapback]

 

Oi damn her gjorde jeg no galt gitt :scared:

Endret av PyroCX
Lenke til kommentar

Min første epic ble grindet, grindet i maange timer for ingridiensene til den fabelaktige healer-kappen Hide of the wild. Anbefales til alle priester og restoration druids.

 

Du kan også kjøpe deg ingridiensene på AH, summen havner vell på ca 300g(Server: argent dawn).

 

Så finner du en tribal lw med pattern

Lenke til kommentar

Har grindet mye i Deadwind Pass og har der lootet to epix.

Axe of Deep Woods solgt for 100 G.

Stockade Pauldrons solgt for 250 G.

Epixxene jeg har sett droppe:

Myrmidons Signet droppet i LBRS; hunter fikk og equipet.

Myrmidons Signet droppet i Strat; Hunters og rogues needet og EN jævla paly ninja needed og vant, equipet ikke så regner med at han selger på AH.

Brain Hacker droppet i UBRS; Warrior vant.

Har aldri tatt i bruk noen epix og ser ut som det tar tid før det skjer også.

BTW får epic mount i morgen Onsdag 18/1. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...