Gå til innhold

Deres første Epic drop/kjøp Tråden


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-98241

Jeg husker ikke når jeg fikk min første epic jeg kunne bruke, men det var enten en onsdag eller fredag.

Denne droppet og jeg var den eneste som ville ha den ("buhu, ikke noe agi." :roll: ).

Jeg selv ble overlykkelig, alltid kos med epic.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Første random world epic som jeg så droppe var Kang the decapitator. Droppet i Sunken en dag, warrior fikk det. Dagen etter dropper den igjen i sunken, alle ble enig om at vi skulle rolle på det, jeg vant og solgte det for 220 gull :D

6151028[/snapback]

 

Sunken er stedet for random world epix. Det har skjedd flere ganger at epix har droppa npr jeg var der, og en gang fikk jeg staffen min <3 Glowing Bright Wood Staff <3 Selv om den egentlig suger :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg husker jeg vannt Bow of Searing Arrows i SM en gang med magen.. var vel rundt level 34-36 :love:

 

Mitt andre drop var Krol Blade fra en Deadwind Mage i Deawind pass... 450g fra den, grinda til epicmount :) Første droppet fra MC var arcanist boots... etter den ble epics redusert fra å være kjempespennende til å bli "bare et nytt item" Igrunn da jeg burde sluttet med wow..

Lenke til kommentar

Mitt første epic drop (og eneste BOE) var samme som OP, Eye of flame, solgte for 155g :) Stormarage server'n

 

Etter det har det blitt "Hide of the wild".

 

Jobber nå med onyxia Quest chain vi mangler vel 9 stk så skal vi raide onyxia så da blir det tire 2 hjelm på meg :)

 

I tillegg hr jeg fått en del slike Zul'gurub epic tinger som brukers får å få blue items hehe...

 

Har aldri kjøpt en epic pga er shaman så grinding er ikke min spesialitet, er 95% restoration så det forklarer seg selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...