Gå til innhold

Deres første Epic drop/kjøp Tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første jeg fant var en Taran Icebreaker, solgte for 98g, var ikke level 60 engang da mener jeg.. Så etter jeg hadde vært 60 en stund og grindet i Deadwind Pass dukka Stockade Pauldrons opp, solgte for 200g kl. 04 på natta (ca. 100g overpris, var ganske seint uti gamet) så fikk jeg en Dwarven Hand Cannon som jeg mener jeg fikk 200g og noen stacks med bandasjer av en guildie, han skulle ha til alt'en sin :p

Både Stockade og DHC droppet på samme sted, på samme type mob:) Rett innenfor første camp'n i Deadwind på venstre side:)

 

Min første epic selv var Robe of the Void som jeg crafta selv, fikk pattern. Lagde meg også Felcloth Gloves i samme slengen, uka etterpå hadde jeg både Felheart Gloves og Nemesis Skullcap :)

 

Shamanen min starta med Fiery War Axe på level 35, fikk Icemail Jerkin på level 40 (angrer som en gris, er jo møkkaitem) og har en Taran Icebreaker klar til level 47 =) Forøvrig skal han bruke Blanchard's Stout på level 45-47 =) Oh yeah, 'Pimp my alt' ftw=) Skal gi han Crusader på Taran og skaffe han en nice chest med +100hp og herje AB frem til level 50 =)

Lurte til meg http://thottbot.com/?i=10115 fra Onyxia til han i går også =)

Endret av Sub-Lock
Lenke til kommentar

Jeg har egentlig sett ganske mange random epic drops:

 

Skullflame Shield fra en trashmob is Stratholme.

Dwarven Hand Cannon fra et eller annet i AV.

Dwarven Hand Cannon fra en trashmob i Strathome.

Dwarven Hand Cannon fra en Onyxia Warder.

Eye of Flame fra en bat i EPL.

Lei of Lilies fra en Toxic horror i Felwood.

Brainhacker fra en trashmob i UBRS.

Pattern: Truefaith Vestments fra Balnazzar i Strat Scarlet.

Hand of the Edward Odd fra en trash mob i MC.

Ring of Saviors fra en av de dragene utenfor Onyxia's Lair.

 

Har på følelsen at jeg har glemt noe :hmm:

 

Min første epic som jeg selv brukte var Hide of the Wild :)

Lenke til kommentar

Min første epic ble funnet av meg og kameraten min fra en random mob i en piratleir utenfor BB. Det var Gloves of Holy might. Hadde store problemer med å få solgt dem til en fornuftig pris på silvermoon. Dem gikk til slutt for 50gull etter en uke med å prøve å selge dem. Folk lo av meg og sa hanskene var elendige for å være epic. Kjipt når folk har så mye peil som folka på Silvermoon. Dem hadde solgt for 100gull på en noob server:)

 

Så droppet det et epic lvl40+ sverd og et lvl 40+skjold fra random mobs i SG. Sverdet gikk for 100gull og skjoldet for 30.

 

Deretter droppet min eneste epic. Skullflame Shield fra en random i Stratholm. Vant rollen mot en pala:) Og dette skjoldet er råtøft, men kan ikke brukes av meg som tank siden den proccer en AOE spell. Dessuten koster det for mye i repair når jeg bruker epicen. Men kult for å "flashe" med og for those special single mob fights:)

 

Alle epicene jeg har sett droppe har vært etter de siste patchene. Når jeg spilte min warrior opp til lvl 52 før sommerferien så jeg aldri en epic droppe i det hele tatt. Så dem har klart økt epic dropprate dramatisk etter sommeren.

Lenke til kommentar

Første epic jeg tok i bruk, var Krol Blade. Fikk det rett før guildet starta i MC.

 

Har ikke sett så mange random epics droppe tho, Krol, Hurricane, Sash of Mercy, Jeweld Amulet of Cainwyn, en god del Skullflame Shields. Trist at utvalget i random world drops er så dårlig.

 

Speaking of which, for ikke lenge siden lå både Teebus Blazing Longsword og Blade of Hanna på AH. Riktignok til en absurd mengde gull, tho det var der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...