Jump to content
Sign in to follow this  
Walts

Deres første Epic drop/kjøp Tråden

Recommended Posts

Her kan alle fortelle om sin første epic, drop eller kjøp =) gjerne begge deler

Fikk mitt første epic drop 18.12.05 =P

[eye of Flame]

droppet fra random i Un'goro crater, solgte den for 155G :D til en rouge

Edited by djrabbit88

hehe, var mitt første noengang.... ble utrolig glad når det droppet.. å utrolig glad når noen ville kjøpe det for 155G =D

så nå har jeg over 300G =)

Edited by djrabbit88

har totalt funnet 1 blå dropp fra mob som var BoE. Et lvl 15 belte, ellers noen grønne items. Men psilo har funnet 20 epixxx og 500000 blå og overflooda servern av grønne :( . I tilleg til at han har kvartert prisene på arcane crystals på sylvanas...

Får vel snakke om mine epix også da..

Har funnet Nightblade i Feralas og Destiny i Winterspring. NB solgte jeg for 50G, Destiny ble solgt for 130G. Har også skaffet indigrienser til Hide of The Wild.

Edited by NightKeeper

Pwned!

Fant Scarlet Kris i Hearthglen, mens jeg gjorde Fordring questene.

Prislapp: 350g :D

edit: og den er blå :p

Edited by Per-Stian

Den første min var Icemail Jerkin. Den andre jeg fant var Ring Of Seal, men det var i gruppe med en venn. Bloodrazor var den tredje epic jeg fant. fikk de allesammen med 2 ukers mellomrom. Solgte bloodrazor for 110 g, driver fortsatt å selger Ring Of Seal...

Men psilo har funnet 20 epixxx og 500000 blå og overflooda servern av grønne :( . I tilleg til at han har kvartert prisene på arcane crystals på sylvanas...

5313179[/snapback]

Hehe, jeg tror du kanskje tar litt i. Har funnet én epic, og det var Axe of deep woods. Den gikk for 300g. Alt annet av epic + superior har jeg kjøpt på AH.

Første epic jeg tok i bruk, var Fiery war axe (shaman). Deretter har det blitt Gloves of holy might (rogue), Bloodrazor (rogue), Heroism-trinket (rogue), Robe of insight (priest), ny Fiery war axe (warrior), samt Boots of avoidance (warrior) og Kang the decapitator (warrior). Har også gitt vekk en Bow of searing arrows som presang.