Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Til Alle som har Linksys WRT54GS V 4.0


Anbefalte innlegg

Siden jeg ble anbefalt å kjøpe Linksys Noe i 1-4 serien så regnet jeg med at dette skulle bli en stor opplevelse! :thumbdown:

 

Dette er noe møkk! fikk lyst til å knuse hele faenskapet med slegge e.l

 

 

Det jeg nå prøver er å kartlegge Firmware +(versjon) som funker bra på denne!

Orginal Linksys firmware er ustabilt og funker egentlig ikke!

 

 

Som sakt jeg snakker KUN om de som har WRT54GS V4.0 da dette er relevant for meg.

 

Sente en mail til Sveasoft og spurte om de støttet wrt54gs v4.0, 1 uke siden og fremdeles ikke noe svar. Så er det noen som vet om Sveasoft støtter min versjon?

betaler mer en gjerne 20$ som de vil ha.

 

Jeg har testet Firmware fra disse:

 

dd-wrt

HyperWrt

Linksys

 

 

 

Evu om jeg ikke finner noe løsning på dette kan jeg bytte hele den nye pc'n + Linksys routeren i en Nokia 3210 :hmm:

Endret av darapa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en WRT54G v.1.1 og den suger sikkelig. Har siste firmwire, men den må rebootes hverdag. Den mister DNS osv osv.

Jeg sliter med det samme. Skikkelig ustabil.

5310730[/snapback]

 

Dette er jo akkurat samme erfaringen jeg fikk sist jeg hadde linksys - i 2001. Trengte riktig nok ikke reboot hver dag, men altfor for ofte.

Lenke til kommentar

Ok jeg har funnet feilen! Er ikke i Routeren at feilen ligger! det er driverne til det trådløse kortet som trenger en oppdatering!

 

har WMP54G V4.0 PCI lastet ned de siste driverne og alle feilene jeg har hatt med Routeren (kortet sitt feil) ble nå borte =)

 

Står foresten i Driver release infoen at driverne som er ifra runt 2004 har bugs som gjør at kontakten blir brutt regelmessig!

 

så alle som har samme feil stikk å oppdater dere også

 

Case Closed =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...