Jump to content
Sign in to follow this  
Dorian Gray

Police Academy er tilbake!

Recommended Posts

Du leste rett, hele gjengen samles igjen! Police Academy kommer i 2006, og omtrent alle de originale er med! Proctor, Jones, Hooks og selvsagt Mahoney! Dette er en film vi virkelig kan glede oss til! Det er synd at Tackleberry ikke kan være med (RIP), men det ser ut som Will Ferrell overtar rollen. Vi får se hvordan det går.

*glede seg*

Du leste rett, hele gjengen samles igjen! Police Academy kommer i 2006, og omtrent alle de originale er med! Proctor, Jones, Hooks og selvsagt Mahoney! Dette er en film vi virkelig kan glede oss til! Det er synd at Tackleberry ikke kan være med (RIP), men det ser ut som Will Ferrell overtar rollen. Vi får se hvordan det går.

*glede seg*

5308461[/snapback]

Virker lovende dette=) Bare synd det ikke kom i jula da.. Hadde jo vært litt koselig:P

Heh, George Gaynes (Lassard - Politisjefen) lever faktisk enda.

Kan bli morsomt med en ny Police Academy film. Fint å høre at Mahoney er tilbake. Synes det høres snodig ut at Wil Ferrell skal spille Tackleberry. Han er da ikke noen sånn person. Kan ikke se for meg han i en slik rolle, men vi får nå se.

Så, hva kommer denne til hete?

Mitt forslag er: PA ett eller annet nummer "We are all broke and desperately need money and we will do whatever required, up to and including flogging a dead horse" ?

Haha. Dette kan jo bli bra. :!: Hva het han fyren som liker de store "skyterne"? Han bør bare være med! :!:

5309872[/snapback]

Tackleberry, det er han som er død. Will Ferrell overtar rollen.

Men King Kong gledet du deg til?  :!:

5310102[/snapback]

Ja, selvsagt. Fikk høre et par dager på forhånd at det var tidenes beste film. Selvsagt gledet jeg meg til den. :)