Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ontopic: blir det bluescreen on Vista eller ? Har hørt noe rykter om en rosa screen.

5364319[/snapback]

Longhorn-blåskjerm blir rød.

 

Personleg kan eg ikkje huske sist eg fekk ein "bluescreen". Trur ikkje at eg har fått det sidan Windows 95.

5364481[/snapback]

 

 

Trodde Vista hadde rettet på problemet med blå/rød skjerm i og med at de plasserte driverne utenfor core eller noe sånnt, slik at det ikke var nødvendig med minnedump/restart?

Lenke til kommentar
Bare bullshitt !
Hvilken del? celeron 500 eller P1 75?

5364477[/snapback]

Den første, har testet Win-Xp, både med og uten SP i maskiner fra PII og oppover med alle typer av minneconfig, ikke kom å si til meg at Celeron 500 med 128MB ram kjører XPèn smooth med standart innstillinger... ;)

Endret av jarmo
Lenke til kommentar
Hva er det du mener?

5364817[/snapback]

Det står ganske klart: 1. Januar 2006 vil du få beskjed om at prøveperioden er utløpt når du forsøker å starte Media Center på Windows Vista. Den feilmeldingen fikk i hvert fall jeg, når klokken tilfeldigvis var feil på PCen. Stilte klokken tilbake til 31/12-05 og programmet startet.

 

Edit:

This trial version has expired and can no longer be used. [OK]

Endret av roac
Lenke til kommentar
Gleder meg sykt til vist. Store forventninger her ;)      Hvordan blir det med pris da?  Og skal jeg ta 32 eller 64 bit?    Det er det store problemet for meg..... Å velge....... :p

5365061[/snapback]

Pris antas å ligge i samme lei som Windows XP, kanskje litt over. Innen vista blir lansert er sannsynligvis de programmene jeg bruker som krangler på 64-bits XP kommet i 64-bits utgave, og valget mitt blir da veldig enkelt.

Lenke til kommentar
Gleder meg sykt til vist. Store forventninger her ;)       Hvordan blir det med pris da?   Og skal jeg ta 32 eller 64 bit?    Det er det store problemet for meg..... Å velge....... :p

5365061[/snapback]

Pris antas å ligge i samme lei som Windows XP, kanskje litt over. Innen vista blir lansert er sannsynligvis de programmene jeg bruker som krangler på 64-bits XP kommet i 64-bits utgave, og valget mitt blir da veldig enkelt.

5365099[/snapback]

 

 

Så du anbefaler 64bits Da må jeg ha ny prosessor, men er det ikke sånn at prosessoren blir dobbelt så kjapp da? Men til pris igjenn: hva tror dere vista home premium vil koste?

Lenke til kommentar
Så du anbefaler 64bits        Da må jeg ha ny prosessor, men er det ikke sånn at prosessoren blir dobbelt så kjapp da?              Men til pris igjenn:  hva tror dere vista home premium vil koste?

5365165[/snapback]

Neida, den blir ikke dobbelt så rask. Forkjellen er visst ikke særlig stor. Mulig jeg prøver å laste ned 64 bit versjonen og prøve. Nå kjører jeg 32 bit.

Lenke til kommentar
Et problem med siste build: Du vil få en melding om at prøveperioden er utløpt når du prøver å starte Media Center om ca 30 minutter, altså i 2006.

5364816[/snapback]

Stemmer det gittt. Skal feilmelde det før jeg legger meg.

5365142[/snapback]

Det har jeg allerede gjort :)

Lenke til kommentar
Gleder meg sykt til vist. Store forventninger her ;)       Hvordan blir det med pris da?   Og skal jeg ta 32 eller 64 bit?    Det er det store problemet for meg..... Å velge....... :p

5365061[/snapback]

Pris antas å ligge i samme lei som Windows XP, kanskje litt over. Innen vista blir lansert er sannsynligvis de programmene jeg bruker som krangler på 64-bits XP kommet i 64-bits utgave, og valget mitt blir da veldig enkelt.

5365099[/snapback]

 

 

Så du anbefaler 64bits Da må jeg ha ny prosessor, men er det ikke sånn at prosessoren blir dobbelt så kjapp da? Men til pris igjenn: hva tror dere vista home premium vil koste?

5365165[/snapback]

 

jo forskjellen er større en du tror..

men alt absolutt alt må jo være 64bit for fulleffekt. noe som ikke er tilfelle med winxp64 i dag de fleste programmene som blir brukt er 32bit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...