Jump to content
Sign in to follow this  
fenris1911

Nye UT2007 bilder

Recommended Posts

jeg våger å si at grafikken langt fra er revlusjonerende, akkurat som jeg sa i den andre tråden..

5294312[/snapback]

Synd at det er denne grafikken som blir standard i årene framover då. Unreal-motoren er den mest brukte spelmotoren på markedet.

jeg våger å si at grafikken langt fra er revlusjonerende, akkurat som jeg sa i den andre tråden..

5294312[/snapback]

Nei det er sant . Men VELDIG bra :D

Tror det går greit på mange systemer nå tildags :yes:

Blir grafikken bra?

Er homsepatrulien homofile?

Er julenissen ekte?

Det er jo også forskjell på noen litt grøtete tidlige screenshots og hvordan grafikken blir til slutt.

Bilder er en ting - men tipper det kommer til å se ganske imponerende ut når man først får tak i en demo og har mulighet til å kjøre det på en maskin som får det til å flyte litt bra.

Ein ting er å sitte å analysere i bileta i fred og ro. Det vil nok bli noko heilt anna å faktisk spele spelet. Trur ikkje du har tid til å granske bakken i kampens hete.

5294312[/snapback]

'

"langt fra revlusjonerende" javel. er et mening at det skal være det da?

beste grafikken jeg har sett på nesten et år nå :p

Edited by geedoo

En ting jeg fremdeles savner for å få den virkelig store innlevelsesopplevelsen er bedre overganger mellom objekter.

Tenker da på f.eks. trær som står i bakken. De kan ha røtter og slikt som går ut, men det ser lissom aldri helt ut som de står "I" bakken, mer som de er plassert oppå.

Det samme gjelder steiner og slikt. Bedre overganger mellom objekter og materialer er noe jeg sårt savner. skjønt jeg vet at det vil kreve ett detaljenivå som er hinsides...

Bilder viser ikke realistisk lighting og fysikk samt dynamysk skyggelegging som unreal 3 enginen støtter.

Bilder i lav oppløsning er og blir en elendig måte å vurdere et spill på.

En ting jeg fremdeles savner for å få den virkelig store innlevelsesopplevelsen er bedre overganger mellom objekter.

Tenker da på f.eks. trær som står i bakken. De kan ha røtter og slikt som går ut, men det ser lissom aldri helt ut som de står "I" bakken, mer som de er plassert oppå.

Det samme gjelder steiner og slikt. Bedre overganger mellom objekter og materialer er noe jeg sårt savner. skjønt jeg vet at det vil kreve ett detaljenivå som er hinsides...

5296862[/snapback]

Clipping issues altså? Jo, det er nok en vanskelig ting å få til ordentlig uansett spill. Objekter som møter hverandre ser alltid ganske dårlig ut. Hadde det derimot vært en slags "smoothing" option eller noe sånt hadde det kanskje vært en annen sak.

Uansett så er ikke akkurat Unreal Tournament 2007 det beste vi vil se av denne motoren. Unreal Engine 3 er ekstremt avansert og har støtte for PhysX! Tenk dere det da! Fullstendig fysikk på alle objekter pluss at de er løsbare som betyr at man kan knuse hva det måtte være!

Flott grafikk dette... Endog litt skuffende. Ser fram til hvordan grafikken til Project Offset blir jeg =)

5297480[/snapback]

Unreal Engine 3 støtter alt som Offset engine støtter såvidt jeg vet. Bare at folka bak Project Offset bruker funksjonene på en bedre måte. Synes ihvertfall jeg.

Edited by raziel014

Grafikken er langt fra perfekt, det er noen småting dere ser på vegger og sånt som ikke ser stort bedre ut enn HL2. Men på en annen side, jeg tør å tippe på at det er den fineste grafikken vi kommer til å få i den nærmere tiden. I allefall når det kommer til modellering av folk. :love: