Gå til innhold

Nye UT2007 bilder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det vel ingen tvil om, utifra det vi ser på skjermbildene skjermbildene. Men igjen må vi jo huske at Oblivion blir mye større, og de har fin grafikk på alt sammen. hadde Oblivion skulle hatt samme grafikk som UT07 (i allefall på alle folkene), tror jeg vi har måttet vente i enda et år til før vi har fått mulighet til å skaffe kraftig nok hardware. :)

Lenke til kommentar
Grafikken ser ganske god ut den. Ser for meg hvordan grafikken blir fremover på alle spill. Tenker meg at man kommer til å trenge råe specs for å kunne spille dette uten at det hakker. Glad jeg enda ikke har kjøpt meg en ny pc.

5303703[/snapback]

 

lol de testet den jo på et 7800 gtx 256 og det gikk drit smooth så :D

Lenke til kommentar
unrealengine 3 vil sette en standard. cryengine 2 (farcry) vil overgå den :)

5308651[/snapback]

Det vil bare tiden vise...

5308685[/snapback]

 

 

har sett en cryengine 2 tech demo film, og allerede der så det penere ut en UE3 spør du meg. med det sagt, så har UE3 veldig pen grafikk den og, og flotte effekter. og vi kommer til å se mange spill med den framover. allerede så er det jo 6 spill eller noe under utvikling som bruker UE3. Gears of War, UT07, Frame City Killer, Huxley, +++

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Veldig bra grafikk men syns det er lang i fra hvor bra det så ut på den e3 videon. Må være en annen motor dette her??

5294438[/snapback]

 

Du tenker på roboten du nå ? Det var en demonstrasjon av Unreal 3 motoren på Playstation 3 hvor de brukte alt motoren var god for omtrent.

 

Teknologisk sett så er Unreal 3 en revolusjon uten tvil men er skuffet over at det er kun grafikken som er evolusjonen i Unreal serien. Ville sett en mer appelerende spillbarhet enn løpe rundt og skyte hverandre.

 

Er ikke rart spillet går smooth på ett 7800 kort siden det er det nyeste og råeste på markedet noe det vil være for en veldig lang tid. Ufattelig mye kraft i det kortet .

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes våpena i unreal-serien blir større og mer tegneserieaktig per iterasjon?

 

De begynner å nærme seg parodi-proposjoner nå.

5311060[/snapback]

 

Lurer på om dei ikkje var så store i UT2003/-4 når ein ikkje hadde valgt "small weapons". Håper ein kan velge "small weapons" i UT2007 òg. Uansett speler eg med "hidden weapons", så eg bryr meg egentleg ikkje.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes våpena i unreal-serien blir større og mer tegneserieaktig per iterasjon?

 

De begynner å nærme seg parodi-proposjoner nå.

5311060[/snapback]

 

Skal si meg enig der, en av grunnene til at UT spilla mista sjarmen sin etter UT 99, for mye mikk makk high tech rett og slett, men det er jo min mening :)

Lenke til kommentar

å si denne grafikken ikke er revolusjonerende er bare rein dumhet og idioti.

Grafikken her er den feteste ingame grafikken ingame i et spill så langt. Det er jo nesten så du kan ta på den. Eneste som overgår denne er selvsagt tech demoen av ff7 for ps3 :D

 

Og den som sa de testa dette på et 7800gtx kort, hvor har du det fra? Jeg fulgte utrolig nøye med rundt den tiden det ble vist fram, og det sto aldri noe om dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...