Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

For locks som er litt drevne, hvordan ville en 7/21/23-spec funket endgame?

 

Corruption + Lifetap i Affliction

Alle tier0-talentene i Demonology samt litt ymse til jeg får Demonic sacrifice

Shadowbolt, Bane, Devastation, Shadowburn, Destructive reach, 4/5 Searing pain og Ruin.

 

Tenker da å ikle meg haugevis med +sta og +dmg-gear (lager antageligvis Robe of the void), dualwielde Lifestones, hive i meg Troll blood potions og sacce blåbæret. Så er det lifetapping og shadowbolting til den store gullmedalje.

Lenke til kommentar

vel, lvlet opp med 30/0/21 som utgangspungt, og det gikk fett det :). Starter med affliction, og fyller den ut, før du hiver deg på Destruction. imp. corruption må man starte med, men bruk også den ved siden av.... life tap, og iproved curse of (sett in cursen som skader mere og mere jo lengre den er på targetet). 2/2 drain mana, og 3/5 på den som gir sjangse til å ikke få interuppted channeling.... Ta også shipon life, nightfall og grim reach, før du kliner til med shadow mastery. Personlig ambefaler jeg folk å holde seg unna demonology, ettersom det bare er kjipt :)

Lenke til kommentar

Jeg kjører for tiden

 

20/10/21 rar build men jeg liker den. Får både destructive reach og grim reach, samtidig som jeg får imp. IMP og HS og demonic embrace, er ofte sta buff for MT så å ikke ha poeng i demonology treet er liksom uaktuelt.

 

Ligger på 7/8 plass på DMG lista i MC, kun huntere og rogues som ligger høyere på lista. Har stort sett bare utstyr fra DM/scholo/strath/BRS med unntak av felheart belt, totalt har jeg +226 DMG og + 1% hit og +3% crit fra utstyret mitt. Min guild har så vidt begynt på MC, og har kun drept alt opp til og med golemagg en gang, men kommer nok til å gjenta suksessen neste helg og håper å prøve på majordomo helga etter det igjen. Drepte onyxia for første gang i dag.

 

Så det er mye å gå på utstyrsmessig for meg :)

Lenke til kommentar
psilo er du ute etter en spec for pvp eller pve?

5680944[/snapback]

 

Lvl38 så langt, og jeg pleier ikke å bruke så veldig mye tid på PvP når jeg levler. Da er det stille og rolige områder som teller, samt så lite nedetid som mulig. Har nå respeccet, har Demonic sacrifice, Imp. Corruption og Life tap, samt ett poeng i Imp. Shadowbolt. Får se hvordan det funker med blåbær-sacc + SB-spam. :)

Lenke til kommentar

He he, det funket veldig, veldig bra. Gikk for Corruption + Life tap. Får 59-60hp igjen fra blåbær-sacc, 9hp fra Demon armor, samt 12hp fra troll potion (har ti millioner av dem).

 

Åpner med Shadowbolt og slenger inn CoA på slutten av castingen, fearer og hiver på Corruption mens mobben løper rundt. Én eller to lifetaps, så er det rett på neste mob mens den første dør i bakgrunnen. Ingen bandasje, ingen drikking. :)

Lenke til kommentar
He he, det funket veldig, veldig bra. Gikk for Corruption + Life tap. Får 59-60hp igjen fra blåbær-sacc, 9hp fra Demon armor, samt 12hp fra troll potion (har ti millioner av dem).

 

Åpner med Shadowbolt og slenger inn CoA på slutten av castingen, fearer og hiver på Corruption mens mobben løper rundt. Én eller to lifetaps, så er det rett på neste mob mens den første dør i bakgrunnen. Ingen bandasje, ingen drikking. :)

5683063[/snapback]

Hvor lang tid per mob?

Lenke til kommentar
Destruction er ihvertfall ganske dårlig i starten i forhold til andre builds.

5700648[/snapback]

 

Kill the mob before it kills you - > Destruction

Try to outlast mobs and get killed when you're out of mana - > Affliction

 

Selv levlet jeg opp fra 1 - 60 med full destruction build.

Lenke til kommentar
Destruction er ihvertfall ganske dårlig i starten i forhold til andre builds.

5700648[/snapback]

 

Kill the mob before it kills you - > Destruction

Try to outlast mobs and get killed when you're out of mana - > Affliction

 

Selv levlet jeg opp fra 1 - 60 med full destruction build.

5701001[/snapback]

 

 

Unskyd meg men det er faktisk ikke noe som kan være bedre en noe annet. Talentsa er laget for at man ikke skal kunna velge kun de beste.

Dessuten her jeg nettop speccet afflocktion og det pwner demonology i hvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...