Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkt å starte en lock.

Hva slags build er det lurt å starte med? Så litt på Demonology med 5/35/11 Hørt at den er best i solo/lvling. Hva skal jeg plassere pointsene i etter hvert som jeg lvler?

 

Har lite erfaring med lock. Så kom med tips.

5791607[/snapback]

ville ikke anbefalt demo.. ville prøvd og få 31 i afflication opp til lvl 40 så putte 20 i destruction imens du levler

Lenke til kommentar

Eller 7/21/0 (Corruption og Life tap/Demonic embrace, healthstone og whatever til du får DS) og så resten hvor man vil. Man kan fortsette ned til SM i Affliction (og få med seg Siphon life på veien), eller putte resten i Destruction (og få Shadowburn og Ruin).

 

Jeg har sagt det før, og sier det gjerne igjen. Dark pact er dårlige greier, i og med at man bare får mana tilbake. Demonic sacrifice + voidwalker og stamina/of the eagle-gear kan lett resultere i 100hp per tick på level 40. Og siden hp holder deg i live.. DS > DP.

Lenke til kommentar
Eller 7/21/0 (Corruption og Life tap/Demonic embrace, healthstone og whatever til du får DS) og så resten hvor man vil. Man kan fortsette ned til SM i Affliction (og få med seg Siphon life på veien), eller putte resten i Destruction (og få Shadowburn og Ruin).

 

Jeg har sagt det før, og sier det gjerne igjen. Dark pact er dårlige greier, i og med at man bare får mana tilbake. Demonic sacrifice + voidwalker og stamina/of the eagle-gear kan lett resultere i 100hp per tick på level 40. Og siden hp holder deg i live.. DS > DP.

5791829[/snapback]

 

Kan ikke bli mer enig. For grinding og vanlige quester er fel stamina (DS av voidwalker) + imp. life tap MYE bedre enn dark pact.

 

Har også funnet ut fel stamina er flott når guilden din starter med BWL, ble mye mindre healing på en stakkars lock der. :p

Lenke til kommentar

Respecet til Nightfall/Soul link nå.

Ikke tapt i duel enda, dør ikke ofte i pvp.

Ikke beste pve builden når man ikke gjør høye crits.

Høy dmg med dots, omtrent 3000 dmg tilsammens (med talent, 3 minutter cooldown)

Ganske fornøyd med det, crittet ikke mye før uansett.

Går heller for mer dmg en crit

Lenke til kommentar

Build så langt er:

 

Affliction:

 

5/5 Improved corruption

2/2 Improved Lifetap

5/5 Improved Life Drain

 

Demonology:

 

Makset ut tier 1 pluss 3/3 Improved Voidwalker

 

Destruction:

 

5/5 Improved Shadow Bolt

2/5 Bane

 

Dette funker bra for meg, skal forsett i destruction til lvl 60 og få ruin.

Endret av Suncurtain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...