Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
neinei, når drain soul har KILLING BLOW proccer den, noe som skjer dritsjeldent, derfor unødvendig t alent. En annen itng er at locks ikke har mye spirit, derfor er 200% regen helt unødvendig. Er lvl 52 med  60 spirit tror jeg det var.

5294148[/snapback]

 

neinei, nar du har killing blow er det vel den proccer? så det som skjer her er vel at petten hans har killing blow?

5344456[/snapback]

 

 

Det er chokke som har rett her.

5344615[/snapback]

 

Har testet det nå. Tok mob ned til 5-600 hp, kalte tilbake pet, skjøt Shadowbolt og brukte soul drain mens shadowbolt var i luften. Fikk fortsatt buff selv om drain soul aldri "ticket(v)".

Lenke til kommentar
har prøvd builden og allt man gjør er og spamme dots/drain life og vente på at nightfall proccer elendig build imo

 

Jepp, mye kjekkere å seduce, spam shadowbolts, seduce, spamspam, spesielt mot undeads som kan break 2 av 3 mulige fear/seduces. :roll:

 

Taper ikke mot noen classes nå, utenom uber epic geared warriors- (fortsatt mulig med succubus ute) og shadowpriests.

 

Edit: Begynner dog å bli litt lei pvp, så prøver å skaffe meg guild for øyeblikket (shadowbolt spam :p )

 

CoS= -75 shadow/arcane resist, +10% shadow arcane dmg

CoW= -75 fire/frost resist, +10% fire/frost dmg

;)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar
Trenger noen "grinde levele opp" talenets til min lock som er level42nå, de talentsa ja hadde laget selv var ikke helt i boks. :)

5403282[/snapback]

affliction ned til og med dark pact og deretter bevege deg inn på demonology og fylle opp alle tier 1 talentsene og til slutt ta improved shadowbolt+raskere casting time på shadowbolt ;)

Lenke til kommentar
Trenger noen "grinde levele opp" talenets til min lock som er level42nå, de talentsa ja hadde laget selv var ikke helt i boks. :)

5403282[/snapback]

 

Du kan jo se på denne videoen og bedomme om dark pact lønner seg ;)

Bortsett fra at den har blirr nerfa da:(

5403798[/snapback]

nerf hæ?

5403951[/snapback]

 

Man får ikke like mye xp per mob.

Lenke til kommentar
Trenger noen "grinde levele opp" talenets til min lock som er level42nå, de talentsa ja hadde laget selv var ikke helt i boks. :)

5403282[/snapback]

 

Du kan jo se på denne videoen og bedomme om dark pact lønner seg ;)

Bortsett fra at den har blirr nerfa da:(

5403798[/snapback]

nerf hæ?

5403951[/snapback]

 

Man får ikke like mye xp per mob.

5404106[/snapback]

trodde du mente de hadde nerfa dark pact ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...