Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en ud warlock lvl 60.

 

Kjører soul link , night fall.

31-20 altså.

 

Vil bare si at med denne builden er du meget god i pvp.

5386636[/snapback]

har prøvd builden og allt man gjør er og spamme dots/drain life og vente på at nightfall proccer elendig build imo

5387390[/snapback]

 

 

Med felhunter ute tapte jeg sjeldent 1 eneste duel. Tapte aldri, mot mage, priest, hunter, eller druids. Rogues some brukte mange cooldowns var et problem, hvis warrior critter stygt er de også et problem.

 

Men den BESTE PVP WARLOCK BUILDEN hvis du vil ha full kontroll og slippe å være avhengig av crits for å vinne.

 

Det er på grunn av denne builden folk kaller warlocks imba, og kunn på grunn av denne builden...

Lenke til kommentar

Hvis 540HP fra imp er forskjellen på wipe og ikke-wipe er det verdt det. Selv om vi har BWL på farm status bruker vi fremdeles flask of the titan fra Broodlord->Nefarian. Det sammen med imp gir en viss sikring mot burst-damage, lag osv.

 

Vi kunne sikkert klart oss uten både imp og flask, men vi gjør det bedre med ;)

Lenke til kommentar

i PvP vil jeg si at SM/Ruin er den diggeste builden. Hvertfall 1on1. Starter med immoltae, slenger på alle dots, de som varer lengs på først (hvertfall gjør jeg det slikt :p). Så fear, for alle pengene :D. Kansje man er heldig og får nightfall, og seff avslutter man med shadowburn :D. Trenger ikke noe pet, selv om fellhunter eller succubus kan være til hjelp. Personlig orket jeg ikke styre med shards, så da var det imp for alle pengene. Fint all-around pet :)

Lenke til kommentar

Jeg er lvl 60 med noen epic's men , conflaurate build atm, men har lyst på noe nytt. Jeg vil være god i PvP, men ikke dårlig i PvE. har 3 forslag, jeg ser at alle trenger forbedring. Jeg vet ikke helt hvorfor men jeg har lytt lyst på demonic sacrific, men det er ikke så viktig.

 

1) http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

 

2) http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...052005102000100

 

3) http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...054005102000100

Endret av Odd-Frank
Lenke til kommentar
Men den BESTE PVP WARLOCK BUILDEN hvis du vil ha full kontroll og slippe å være avhengig av  crits for å vinne.

 

Det er på grunn av denne builden folk kaller warlocks imba, og kunn på grunn av denne builden...

5746487[/snapback]

 

Hvis du vil ha full kontroll i pvp går du destro, man har mest kontroll når det du skal drepe er dødt før det når fram til deg.

 

Warlocks er "imba" uansett build i pvp, men jeg mener at den desidert dårligste (og kjedeligste builden man kan ha pvp messig er SM/ruin.

 

:love: 0/11/40 :love:

 

Ikke en eneste klasse som ikke kan slås med denne builden sålangt jeg har erfart :)

Lenke til kommentar
Jeg har en lvl 32 lock atm. Går Affliction og har tenkt og få Dark Pact på lvl 40.

 

Hva ville dere gjort etter det?

 

Jeg har tenkt på:

Build 1

Build 2

5751759[/snapback]

 

Dark Pact er ikke dumt valg det, hadde selv dark pact fra 40-60. Om du er i party med imp oppe, så er det helt vannvittig i og med at den har VM i å regenerere mana :)

Endret av brutti
Lenke til kommentar

Pøff, 32 er jo akkurat passe til Demonic sacrifice. Knert voidwalker, få 80hp per 4 sekunder i en halvtime, og bruk Life tap til du blir blå og lilla i ansiktet.

 

Hp regen > mana regen.

 

Uansett, du kommer til å respecce en million ganger, så prøv deg frem til noe som passer din spillestil. Selv syns jeg voidwalkeren var verdiløs rundt lvl35, kunne jo ikke gjøre noe som helst før den mistet aggro.

Lenke til kommentar
Pøff, 32 er jo akkurat passe til Demonic sacrifice. Knert voidwalker, få 80hp per 4 sekunder i en halvtime, og bruk Life tap til du blir blå og lilla i ansiktet.

 

Hp regen > mana regen.

 

Uansett, du kommer til å respecce en million ganger, så prøv deg frem til noe som passer din spillestil. Selv syns jeg voidwalkeren var verdiløs rundt lvl35, kunne jo ikke gjøre noe som helst før den mistet aggro.

5752157[/snapback]

 

Tror ikke du helt skjønte hva jeg mente om du sikter til manaregen fra imp. Greia er at impen regenererer mana vannvittig fort, om man har dark pact så er dette noe som er ganske fordel aktig... særlig i lange fighter.

Lenke til kommentar

Joda, jeg skjønner at DP knabber mana fra imp (eller annen passiv pet). Fordelen med DS er at du holdes i live i tillegg til å regenerere "mana".

 

Med improved LT (510 mana for 420hp) og godt med stamina-gear (la oss si 4k, ikke særlig vanskelig å oppnå på lvl60), tar det deg under 12 sekunder å regenerere helsen som 510 mana kostet.

 

Har du 4k hp, og mister 2k hp i en 30 sekunder lang kamp, ender du opp med 2.9k hp. Med DP har du 2k, og må gjerne vippe frem bandasjene.

Lenke til kommentar
Pøff, 32 er jo akkurat passe til Demonic sacrifice. Knert voidwalker, få 80hp per 4 sekunder i en halvtime, og bruk Life tap til du blir blå og lilla i ansiktet.

 

Hp regen > mana regen.

 

Uansett, du kommer til å respecce en million ganger, så prøv deg frem til noe som passer din spillestil. Selv syns jeg voidwalkeren var verdiløs rundt lvl35, kunne jo ikke gjøre noe som helst før den mistet aggro.

5752157[/snapback]

Noe slikt? build

Lenke til kommentar
i PvP vil jeg si at SM/Ruin er den diggeste builden. Hvertfall 1on1. Starter med immoltae, slenger på alle dots, de som varer lengs på først (hvertfall gjør jeg det slikt :p). Så fear, for alle pengene :D. Kansje man er heldig og får nightfall, og seff avslutter man med shadowburn :D. Trenger ikke noe pet, selv om fellhunter eller succubus kan være til hjelp. Personlig orket jeg ikke styre med shards, så da var det imp for alle pengene. Fint all-around pet :)

5747789[/snapback]

 

Det der hørtes jævli' effektivt ut. Spamme dot's for så og ta fear? Du vet at dmg bryter fear?

 

Denne builden kjører jeg da (7/31/13)

Endret av HKoN-
Lenke til kommentar
i PvP vil jeg si at SM/Ruin er den diggeste builden. Hvertfall 1on1. Starter med immoltae, slenger på alle dots, de som varer lengs på først (hvertfall gjør jeg det slikt :p). Så fear, for alle pengene :D. Kansje man er heldig og får nightfall, og seff avslutter man med shadowburn :D. Trenger ikke noe pet, selv om fellhunter eller succubus kan være til hjelp. Personlig orket jeg ikke styre med shards, så da var det imp for alle pengene. Fint all-around pet :)

5747789[/snapback]

 

Det der hørtes jævli' effektivt ut. Spamme dot's for så og ta fear? Du vet at dmg bryter fear?

 

Denne builden kjører jeg da (7/31/13)

5754365[/snapback]

nå varrierer jo det, noen ganger har jeg opplevd fear i 20 sek med dots og SB spam, andre ganger har den brutt på første corr ticken.

Anyways, holder meg til 7/21/21 + 2 enda :) .

Lenke til kommentar

Jøss, interessant tråd. Som 'lock selv, må jeg si det er mange fine bulids her, men særlig aff. builds ser jeg dere putter i poeng i Curse of Exhaustion. For å være helt ærlig, så skjønner ikke vitsen med å bruke poeng på talentet der.

For det første, uten imp. CoE, blir hastigheten til motstanderen din redusert til 90%. Det er nesten ikke merkbart. Hvis du virkelig vil sette noe i sving, så må du stappe inn hele 3 av dine verdifulle poeng for imp. CoE. Det er ufattelig mye, i tilleg å tenke på at du heller kan sette det i .. tja, demonic embrace eller imp. life drain eller noe.

 

Er dere ikke enig?

Lenke til kommentar

Mjo, CoEx har jeg aldri sett helt poenget med. Problemet er gjerne at det er en del dårlige talenter i Affliction for å komme ned til SM/DP. Suppression er nok fint på lvl60, når man sloss mot lvl63-mobs, men jeg antar de fleste tar Corruption. Drain soul og CoW er søppel, og CoA gir lusne 6% mer skade for 3 poeng. Drain mana er heller ikke mye å samle på. Da blir det Amplify curse + CoEx.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...