Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Nei, han mente nok Maraudon Solo-Grinding :)

 

For grinding, på level 40+, Ha Dark Pact. Denne gir deg "unlimited" mana, og drain tanking er nok det som passer best, så, Afflic ned til Dark Pact og resten i demo for mer mana og hp på pet. Anbefaler Felhunter sammen med dark pact, da det er den pet'n som bruker minst mana.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

er det noen som har erfaring med curse of exhaustion i pvp? har den og 1 improved (er lvl 36 atm), og den er litt kurant å bruke iblant til å ta igjen folk med litt mindre hp i ab... løp etter dem til de er nære nok, CoE, løp litt til til du er nærmere, corruption (har 4 imroved så det gå fort)... til slutt kommer det sannsynligvis en warrior og charger eller noe...

er usikker på hvordan build jeg skal ha i framtida... pvp er top prioritet.... vurderer ruin men vet ikke om det er verdt det...

 

Edit: satte opp denne på wow-europe.com nå...

 

Affliction Talents - 12 points

Improved Corruption rank 5/5

Improved Life Tap rank 1/2

Improved Life Drain rank 5/5

Amplify Curse rank 1/1

Demonology Talents - 13 points

Improved Healthstone rank 2/2

Improved Imp rank 2/3

Demonic Embrace rank 4/5

Fel Intellect rank 2/5

Improved Succubus rank 3/3

Destruction Talents - 26 points

Improved Shadow Bolt rank 5/5

Bane rank 5/5

Improved Firebolt rank 2/2

Devastation rank 5/5

Shadowburn rank 1/1

Destructive Reach rank 2/2

Improved Immolate rank 5/5

Ruin rank 1/1

 

ke du tru ?

eer det noe jeg bør forandre ved denne builden ?

Endret av Groet
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Heisann, har laget en Orc Warlock på Chromaggus, og lurer på om dere har noe allround talentbuild å foreslå? Jeg mener... først til ta den og så den, i stedet for bare å sette opp et level 60 build... noen som kan foreslå noe?

Lenke til kommentar

Hm, satt å leste igjennom noen posts her..

Til å levle opp ville jeg speccet full DESTRUCTION. Det går mye raskere enn feks affliction builds.

 

Og Wolfenkill, skaff deg Azuresong! Da har dere en grunn til å få opp AV oftere. <3

(Jeg ville heller spart til Staff of the Shadow flame. Den pwner alt.)

Lenke til kommentar
nazrm :D der er jo du :)

Fikk faktisk staff of dominance i går ;)

Vi gidder ikke AV :p skal heller bare tære på alliance som whiner på at vi skal joine AV :D

 

Men destruction build under lvling, kanskje vist man har bra gear.

Prøvde det en gang på lav lvl men tålte ikke en dritt :p

5522316[/snapback]

 

Oooh, nice nice. ^^ Får satse på at alle hordene som levler opp nå vil ha AV når de blir store. :>

 

Jeg levlet opp med destruction.. Første respeccen min var på lvl60. \o/

Lenke til kommentar
Jeg levlet også med destruction, og anbefaler det ikke.

 

Du gjør mer skade, ja, men når du levler går mye tid (og penger) med på å drikke/spise. Med den nye nerfen til mat (kan ikke spise drikke samtidig) er det blitt enda verre.

5522886[/snapback]

 

Du kan faktisk spise og drikke samtidig. o_o Så vidt jeg vet så fikset de noe som gjorde at du kunne spise 2 ting som du fikk HP eller mana av samtidig.

Iallefall, jeg syns draintanking blir kjedelig i lengden. :) Smak og behag.

Lenke til kommentar

Prøvd ny build nå, ganske utradisjonell:

 

Affliction: 9

 

Improved Corruption Rank 5

Improved Life Tap Rank 2

Improved Drain Life Rank 2

Affliction Total: 9

 

Demonology: 21 (Demonic Sacrifice)

 

Improved Healthstone Rank 2

Improved Imp Rank 3

Demonic Embrace Rank 5

Improved Voidwalker Rank 3

Fel Domination Rank 1

Fel Stamina Rank 4

Master Summoner Rank 2

Demonic Sacrifice Rank 1

Demonology Total: 21

 

Destruction: 21 (Ruin)

 

Improved Shadow Bolt Rank 5

Bane Rank 5

Devastation Rank 5

Shadowburn Rank 1

Intensity Rank 2

Destructive Reach Rank 2

Ruin Rank 1

Destruction Total:21

 

Ofrer du VW til de høyere/lavere makter har du nærmest uendelig mana p.g.a av imp. life tap. På den annen side kan du ofre succubus for å gjøre 15% mer skade med shadow.

 

PS: Azuresong har nesten alle lyst på. Jeg er den eneste i guilden av alle warlocks og mages som ikke går for den. De har ikke lyst til å by på staff of dominance en gang. Kan nevnes at SoD gikk for 55 DKP til en druid (Ét MC-run til oss tilsvarer 25).

 

Billig alternativ til Azuresong (bruker det selv): Bloodcaller. :thumbup:

Lenke til kommentar
Det virker som om SM/DS er en smule underrepresentert her? Det er jo en utmerket build, om ikke så altfor fleksibel i PvP. Jeg tror det blir lenge til jeg respeccer bort fra den, gitt.

5525341[/snapback]

 

SM/DS er kurant den, men den er mer grinding/farming vennlig enn rettet mot pve raid / BG-pvp.

 

I pve raids er jeg for min del uansett enten i MTs-team for bloodpact (med imp imp) eller for å spe på hp til stakkars mages :p

 

I de tilfellene får man uansett ikke bruk for demonology-treet ut over tier 1.

 

Selv kjører jeg Dark pact / Shadowburn / Tier 1 demonology (31/11/9) Den er balansert, dog kanskje litt mer pve-tung enn SM/Ruin eller MD/Ruin, men jeg trives godt med det. I BG er uansett primæroppgaven min å ta ut healere (fear/death coil mm) og DoTs på alle andre, ikke burst-skade.

 

I pve sørger imp imp for at folk er fornøyd, samt at Dark pact, instadots, syk life-drain (150+/s) og imp lifetap for at jeg ligger bra høyt på dps-lister

Lenke til kommentar

jeg har selv prøvd ut masse forskjellige speccs fra da jeg ble lvl60 en gang i mai i fjor, til nå. til endgame pve, og pvp, er md-ruin overlegent.

 

du kan ha mindre threat og gi blood pact til party når det trengs, du kan sacrifice felhunter eller voidwalker for å regenerere hp eller mana, du kan sacrifice succubus for å gjøre seriøs damage. og når man får fullt tier 2 sett, nemesis, så kan du sacrifice succubus, og fremdeles ha samme threat reduction som om du skulle har brukt imp. i love it.

 

i pvp er det også ganske bra, selvom pvp-only builds som sm-ruin eller diverse builds som baserer seg på 30 eller mer poeng i destruction. har selv aldri testet soul link, at all. så kan ikke si noe om det.

 

ps. shift knappen min er ødelagt. klarer ikke skrive store bokstaver og sånt. gah.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...