Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til soloing og 5-mans, hvordan er de nye talentene på hhv. affliction og demonology-treet til det? Var litt lei affliction før patchen kom og tenkte jeg kanskje skulle prøve noe nytt og tenkte da på demonology med metamorphosis - hva er pro/cons her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik jeg har oppfattet det, og etter min erfaring, så er Metamorphis en spec du ikke bør velge dersom du tenker på å gå mye i instancer, raide, farme osv. Det er en ren PvP- spec. Velger man å gå hele veien til Metamorphis, mister man jo så og si alt av goder på destruction/affliction treet. Derimot er det fantastisk gøy å kunne charge som en demon omgitt av flammer, desto enda gøyere å faktisk kunne leke seg med roguer!

Men som sagt, ikke til å anbefale for PvE. Jeg er fire-destruction for øyeblikket, ble ganske lei av 0/21/40 shadowboltspam (lulz), dermed er det veldig gøy å være fire for øyeblikket.

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

sleng inn talents der du vil så springer du rundt å dotter alt å bare ez modessssss

Skrevet (endret)

Øh, jeg prøver å finne ut hvordan jeg binder Shoot til en shortcut. Suger å bruke en plass på quickbar til wanden. Vil heller ha Shoot på Shift+w

Endret av Bytex
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Skrevet

Legg wand på en actionbar og bind actionbar til shift + W?

Skrevet

Det finnes en addon som lar det gjøre dette, Spellbinder.

Der binder du spells/macros/etc direkte til knapper, uten å måtte ha de på actionbar. Den er oppdatert til 3.0.2!

Skrevet

Dersom du bruker bartender e.l. lager du jo bare en usynlig bar hvor du plasserer slike ting.

Men om bruker standard bars høres Spellbinder enklere ut :)

Skrevet (endret)

Tror jeg skal levle med dette speccet http://wotlk.wowhead.com/?talent=IZbxIzsg0q0sxzZE00V

Spillestil: Send inn din Felguard bruk Demonic Empowerment når Feilguarden er oppe. hold Corruption and Curse of Agony/Curse of Elements oppe mens du spammer Shadow Bolts.

Level 70-80: Jeg forutså Cataclysm, Devastation or Demonic Pact være svært nyttig for level 80. :thumbup:

( De siste talent pointsa kan du velge selv hva du vil bruke på)

Endret av Emil-hr
Skrevet

Så greit ut det speccet der, men

Spillestil: Send inn din Felguard bruk Demonic Empowerment når Feilguarden er oppe. hold Corruption and Curse of Agony/Curse of Elements oppe mens du spammer Shadow Bolts.

Der ville jeg heller bare gått for bare shadowbolts, spørs hvor fort du dreper så kan du tilfelle ta med corruption i starten, curse of elements på mobs med 10k hp er jo lite vits :>

Men du tenker kanskje mer på instancer/raids? Da er nok det du sier bedre ja ^^

De 5 siste ptsa ville jeg putta 3 i catalysm og 2 intensity eller destructive reach, også devastation på 71 :)

Skrevet (endret)

Raid + Levling.

Du kan jo velge selv på destro specc. Men ja Bare shadow bolt funker fett, men man kan også bruke Incinerate, men det demo specce funker utrolig bra til levling.. :xmas:

Endret av Emil-hr
Skrevet
Jeg skal garantert gå Felguard for levling. Den er bare genial. Felguard tanking, med dots og drains fra lock = win. Slik levlet jeg fra 60 - 70, og slik skal jeg levle fra 70-80 også. :)

Kjører den selv nå, men vurderer faktisk sl/sl igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...