Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Hei.. Noen som vet hvor lenge infernalen varer? Jeg summonet en i ste, men den despawnet bare etter en liten stund. Varer den bare i 5 min?

 

An Infernal rises from the crater, under the command of the caster for 5 min. Once control is lost, the Infernal must be Enslaved to maintain control.

 

Det vil si at den varer i 5 minutter, så må du bruke enslave demon for å få kontroll på den igjen.

Lenke til kommentar
Ganske utrolig å putte 3/3 Malediction i et PvP build også.

 

Hint: Curse of Agony / Curse of Tongues.

 

Allikevel ser jeg at UA/SB builden på arenajunkies har 3/3 Malediction... Det kommer vel kanskje an på hvilke andre klasser man spiller med også. Altså hvilke magic schools som vil dra fordel av malediction, og om disse tilsammen kan trekke flere fordeler ut av Malediction enn imp. CoA, som jeg regner med er alternativet til Malediction i et PvP build.

 

Imp. CoA gir 10% ekstra damage på CoA, mens CoE + Malediction gir 13% økning i damage fra alle spells som er Arcane, Fire, Frost, and Shadow damage.

 

Dessuten reduserer CoE Arcane, Fire, Frost, and Shadow magic resistance med 88...

 

http://www.arenajunkies.com/talents/warlock/43_7_11/

Endret av Rata101
Lenke til kommentar
For å gjøre mest mulig damage så har 202 klar prioritet ja. Men jeg ville fyrt haste/dmg gems i alt du har om jeg hadde vært deg, fordi hit items kommer etterhvert.

 

Hit er ikke noe "bedre" om du får det fra items og ikke gems.

 

Spell Hit rating er så latterlig billig på itembudsjettet at det er absolutt ingen grunn til å ikke gemme for det.

Bruk hit og hit/dmg gems frem til du er cappa, så bruker du dmg eller dmg/haste.

 

Er fint mulig å bli hitcappa kun med crafted samt gear fra 10-mans og badges.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...hj&n=Lenniz

Lenke til kommentar
For å gjøre mest mulig damage så har 202 klar prioritet ja. Men jeg ville fyrt haste/dmg gems i alt du har om jeg hadde vært deg, fordi hit items kommer etterhvert.

Jeg har ikke peiling på warlocks. Men hvorfor ? :p

 

Capped hitrating betyr at du kun har default 1% miss. Dersom du misser spells (mine shadowbolts lander for 4k or critter for 8-9k normalt)så blir det fort mye tapt skade om miss går opp til 3-4%. Så til man er cappet på hit er den denne stat som gir mest for penga.

Lenke til kommentar

Hei alle sammen.

Nå har jeg endelig nådd 70 på min Warlock og gleder meg vilt til og begynne og raide Kara.

Snart ferdig med shadoweave settet, men ser at jeg har knappe 550 spell damage og 14% chrit chance. Hit rating = 6 så vidt jeg husker.

Hvilke gems bør jeg kaste inn i shadoweave settet, og bør jeg bruke mye penger på de? Kjedelig hvis jeg bytter det ut med en gang liksom.

Minimum krav for kara hadde også vært fint og vite ;)

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...