Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Noe sånt ;)

 

Men så booster det destruction speccen :)

 

Full destru med soul link... med instant corruption... og 3 sec shadowfury instant cast stun! huasehsuaehsuaeh!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke helt se hvordan det er så veldig annerledes fra å spille mage, med tanke på resilience. (Selvom de har mye økt crit)

 

Molten core, Backdraft, Backlash, instant SF, raske casts av incinerate (2.1sec med mitt gear, 1.5sec med Backdraft), instant Corruption (som har sjanse til å øke firedmg med 10% i 12sec - samme med SF), Chaos Bolt som kjører gjennom PW:S og slikt.

 

..

 

Gøy. :] Gjenstår å se hva som er BEST, though. Men jeg kommer nok til å specce destruction uansett.

 

Alt er bedre enn å spille affliction. Dritt lei. hihi.

.. runda akkurat 365 dager /played. Hurra!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Jeg har spilt mye destruction i arena, men det er selvsagt ingen survivalability mot rogues.. eller UD rogues for den saks skyld... Shadowfury -> Howl of terror er det eneste. Men no får vi soul link og instant shadowfury med en sec lenger stun... så får vente å se :)

Lenke til kommentar

Ja, har testet det på lvl70 jeg også. Ganske smertefullt. Men en ting skal sies, når alle forventer at man er SL/SL har man en stor fordel. Vant mot et par druid/warrior teams som ikke forventet masse burst! (Men det fungerer selvsagt ikke i lengden da de fleste gode spillere legger merke til slikt med en gang)

Endret av nazrm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

jeg gleder meg egentlig sinnsykt mye til WOTLK bare for å teste nye destru speccen. Instant shadowfury -> sweet. Chaos bolt -> sweet. Den nye "shadow cone" spellen (som gir gratis conflagrate?) osv. :D

 

 

Bare synd de fjernet "Chaotic Mind - Damage done by your Immolate has a 8% chance to cause your next Soul Fire spell to be instant cast, cost no mana and consume no soul shard. Lasts 8 sec."

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar

Hvem specc kommer folket her til å lvle med? Prøvde ut litt å drepe mobs etc på ptr, og det frista egentlig å lvle destruction, manaen er ikke det helt store problemet heller vis man tar seg tid til bandage etter noen mobs, også imp soul leech hjelper jo.

 

Affliction var jeg på 90% + hp/mana hele tia, men tar litt lenger tid å drepe, også imo så er destruction mye morsommere.

 

Dere som har beta, hva lvla dere som og hvordan var det?

Lenke til kommentar

Jeg har testa begge, og begge fungerer helt fint. Syns det er mye gøyere å levle med destruction, men det tar kanskje en anelse mer tid.. Egentlig minimalt med nedetid selvom.

 

Kommer til å levle med affliction selvom det er kjedeligere, gjør det litt enklere når det er flere mobs! Og liksom, kan drepe mobs som er 5levler høyere uten problem. -.-

Lenke til kommentar

Det går dritfort å drepe mobs med destruction. (Har tier6-ish gear, ganske mye spelldmg og crit) I de fleste tilfeller dør mob'en før den rekker frem. (mobs på samme level)

 

Har ikke testet metamorphis, fordi .. jeg liker ikke tanken på at 20134345646435 locks kommer til å specce det. Jess. Great.

 

Flashy demon form liksom.. æsj.

Lenke til kommentar

Det er nice da, hvor mye hp har forresten disse mobsa sånn ca. ?

Har du en link til speccet du brukte når du lvla fra 70?

 

Sant det, har litt lyst å gå destruction eller affliction med soul link, pvp på 80 kanskje, men får se.

Har du spilt noe spesielt pvp på 80 eller? Har du gjort noe spesielt pvp/pve på 80? Hvordan er det egentlig i forhold til 70, og hva syntes du er det beste speccet av de du har prøvd ( vis du har prøvd flere da)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...