Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Jeg vil si at soul link er en fordel, men ikke et must.

 

** Jeg har tanka Illidan uten Shadow Res gear og uten Soul Link :) Eneste jeg hadde var Nether Prot og gode healers ^^

 

Hvis det ikke er et must så speccer jeg ikke for soullink. Neterprotection/shadow ward og healere høres mye bedre ut. Men tror jeg vil bruke noe SR likevel, men jeg trenger kanskje ikke være helt capped?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ang. de som pratet om lvling, så brukte jeg opp til ruin, resten aff helt fram til da tbc-talents kom, var i 60 da tror jeg, da bytta jeg til demo, felguard. du lar han løpe avgårde og ta med seg en del mobs, så plukker du de en etter en. lvler fort som fy.

Lenke til kommentar

 

Jeg vil si at soul link er en fordel, men ikke et must.

 

** Jeg har tanka Illidan uten Shadow Res gear og uten Soul Link :) Eneste jeg hadde var Nether Prot og gode healers ^^

 

Hvis det ikke er et must så speccer jeg ikke for soullink. Neterprotection/shadow ward og healere høres mye bedre ut. Men tror jeg vil bruke noe SR likevel, men jeg trenger kanskje ikke være helt capped?

 

 

Da jeg tanka Illidan, så brukte jeg følgende SRdeler: Neck, bracers, back, feet og bracers. Ellers brukte jeg S3-chest, staminatrinkets og hitringer. Jeg hadde 19k HP, men du klarer deg helt fint med 14k også.

Jeg vil ikke anbefale å specce netherprotection siden han bytter target når du blir immune, og da er det gjerne en healer som blir oneshotta. Du må gjerne prøve cancel aura, men det er som sagt rimelig risky. Jeg hadde 0.21.40 med imp searing pain istedet for NP, sånn at jeg slapp å respecce hver uke. Demonphase handler ikke om dps, men å komme seg igjennom uten at folk dauer.

 

Utover det: Cast curse of doom når det er 45 sekunder til demonphase, frosttrap for Shadow Demons, plasser AOEclasses helt foran (du kan også hjelpe til med SoC) og ellers bare få de ned. Om dere vil hjelpe healers så kan dere bruke bandage etter flame burst.

Lenke til kommentar

 

Jeg vil si at soul link er en fordel, men ikke et must.

 

** Jeg har tanka Illidan uten Shadow Res gear og uten Soul Link :) Eneste jeg hadde var Nether Prot og gode healers ^^

 

Hvis det ikke er et must så speccer jeg ikke for soullink. Neterprotection/shadow ward og healere høres mye bedre ut. Men tror jeg vil bruke noe SR likevel, men jeg trenger kanskje ikke være helt capped?

 

Da jeg tanka Illidan, så brukte jeg følgende SRdeler: Neck, bracers, back, feet og bracers. Ellers brukte jeg S3-chest, staminatrinkets og hitringer. Jeg hadde 19k HP, men du klarer deg helt fint med 14k også.

Jeg vil ikke anbefale å specce netherprotection siden han bytter target når du blir immune, og da er det gjerne en healer som blir oneshotta. Du må gjerne prøve cancel aura, men det er som sagt rimelig risky. Jeg hadde 0.21.40 med imp searing pain istedet for NP, sånn at jeg slapp å respecce hver uke. Demonphase handler ikke om dps, men å komme seg igjennom uten at folk dauer.

 

Utover det: Cast curse of doom når det er 45 sekunder til demonphase, frosttrap for Shadow Demons, plasser AOEclasses helt foran (du kan også hjelpe til med SoC) og ellers bare få de ned. Om dere vil hjelpe healers så kan dere bruke bandage etter flame burst.

 

 

 

Ja.. jeg lurte litt på det med Neyther Protection, fordi det virker jo som bubble - og nestemann på agrolisten blir 1-shotted=wipe..

 

Eller takk for gode råd =) Jeg trenger mer stamina tror jeg, bare 10.8 k unbuffet. Og ikke capped på hit med SR gear.

Lenke til kommentar

Ta toget fra Ironforge til Stormwind (toget er inn tunellen i Tinker Town i Ironforge) og fra Stormwind går du sørover til du kommer til en elv. Skal du følge veien til Darkshire må du gå til Redridge (øst) eller Westfall (vest), men det burde gå fint å gå rett over elva til du kommer til veien og følge den østover.

 

Pass deg for fjellet, (jeg tror) det er en drage der oppe. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Voidwalker (den blå dotten) er tank, mens succubus er DPS og CC (crowd controle).

 

Derfor bruker du bare voidwalker opp til level 40 til du får Dark Pact i affliction talent treet, og da begynner du å bruke imp som et mana batteri.

Lenke til kommentar
Voidwalker (den blå dotten) er tank, mens succubus er DPS og CC (crowd controle).

 

Derfor bruker du bare voidwalker opp til level 40 til du får Dark Pact i affliction talent treet, og da begynner du å bruke imp som et mana batteri.

Husk også Consum Shadows på VW - øker hans AP =) Det kan også være lurt å disable AOE taunt på VW så du har den klar dersom du får adds.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
Voidwalker (den blå dotten) er tank, mens succubus er DPS og CC (crowd controle).

 

Derfor bruker du bare voidwalker opp til level 40 til du får Dark Pact i affliction talent treet, og da begynner du å bruke imp som et mana batteri.

Husk også Consum Shadows på VW - øker hans AP =) Det kan også være lurt å disable AOE taunt på VW så du har den klar dersom du får adds.

 

Consume Shadow gir vel ikke AP buff før over lvl 40? :p

Lenke til kommentar
Voidwalker (den blå dotten) er tank, mens succubus er DPS og CC (crowd controle).

 

Derfor bruker du bare voidwalker opp til level 40 til du får Dark Pact i affliction talent treet, og da begynner du å bruke imp som et mana batteri.

Husk også Consum Shadows på VW - øker hans AP =) Det kan også være lurt å disable AOE taunt på VW så du har den klar dersom du får adds.

 

Consume Shadow gir vel ikke AP buff før over lvl 40? :p

 

uh ya..

 

Men et spøsmål: Hva er cap på spelldamage (shadow) buffet?

Lenke til kommentar
Voidwalker (den blå dotten) er tank, mens succubus er DPS og CC (crowd controle).

 

Derfor bruker du bare voidwalker opp til level 40 til du får Dark Pact i affliction talent treet, og da begynner du å bruke imp som et mana batteri.

Husk også Consum Shadows på VW - øker hans AP =) Det kan også være lurt å disable AOE taunt på VW så du har den klar dersom du får adds.

 

Consume Shadow gir vel ikke AP buff før over lvl 40? :p

 

uh ya..

 

Men et spøsmål: Hva er cap på spelldamage (shadow) buffet?

Er ikke noe cap på det. Muligens en hardcap på liek 2560000 noe ala hard cap for gull.. Du klarer ikke "cappe" damage uansett hva du gjør.

Lenke til kommentar
Er ikke noe cap på det. Muligens en hardcap på liek 2560000 noe ala hard cap for gull.. Du klarer ikke "cappe" damage uansett hva du gjør.

 

mm.. nei det ser ikke ut som det er cap på det, men det ser ut som om det lønner seg å fokusere på haste når hitcap er nådd og spelldamage er rundt 1500. Vet du om det er noe cap på crit? Det ser ut som det kan være rundt 30%? Om jeg har 30 eller 33% crit raidbuffed kan jeg ikke merke noen forskjell

Endret av Aachel
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hei

 

skal ta over broren min sin gamle lock, den er lvl 70, men er pve speccet.

jeg skal kun spille pvp.

så da trenger jeg litt tips om hvordan talents jeg skal gå for.

den har bare 2 pvp items så langt så er ikke alverdens da. men skal nok få den opp.

er en gnome lock :)

 

er lei av å spille på hunteren min som jeg har spilt i 2år no. derfor prøver jeg lock.

 

 

håper noe har tips :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...