Gå til innhold

King Kong tråden


Dimitrij

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke dere kan finne en eneste bra film sånn som dere hakker på denne.....

5371224[/snapback]

Joda...finnes massevis av gode filmer der ute.

 

Eg liker veldig godt dyr i kamp og dinosaurer er snadder (Jurrasic Park for the win), men når 3 T-Rex taper mot ein stor apekatt og mennesker kan springe mellom beina på ein flokk flyktande Brachiosaurus i ein smal dal utan å bli pannekake blir det for dumt for min del.

 

Eg gjekk ikkje på kino for å finne alle desse i mine auge "feilene", men eg kunne ikkje unngå å legge merke til dei.

 

Har ikkje sett dei 2 første versjonane, så eg må få tak i og sett dei.

Lenke til kommentar
Tror ikke dere kan finne en eneste bra film sånn som dere hakker på denne.....

5371224[/snapback]

Eg liker veldig godt dyr i kamp og dinosaurer er snadder (Jurrasic Park for the win), men når 3 T-Rex taper mot ein stor apekatt og mennesker kan springe mellom beina på ein flokk flyktande Brachiosaurus i ein smal dal utan å bli pannekake blir det for dumt for min del.

5375091[/snapback]

 

Nå var det riktignok noen av de som ble trampet ganske flate.

Lenke til kommentar
Tror ikke dere kan finne en eneste bra film sånn som dere hakker på denne.....

5371224[/snapback]

Eg liker veldig godt dyr i kamp og dinosaurer er snadder (Jurrasic Park for the win), men når 3 T-Rex taper mot ein stor apekatt og mennesker kan springe mellom beina på ein flokk flyktande Brachiosaurus i ein smal dal utan å bli pannekake blir det for dumt for min del.

5375091[/snapback]

 

Nå var det riktignok noen av de som ble trampet ganske flate.

5375822[/snapback]

Dog alt for få. :whistle:

Lenke til kommentar
filmen var bra....kunne du gjort no bedre?

5377528[/snapback]

Jeg likte også filmen, ikke misforstå. Men man kan ikke bare se filmen med det blåtte øyet, og koble ut hjernen helt. Jeg gjorde forsåvidt det under filmen, da jeg var oppslukt i de nydelige effektene og landskapene. Men etter filmen kobler hjernen inn igjen, og da ser man at det er noen irriterende ting som kunne vært løst bedre.

Lenke til kommentar
Helt ærlig. Den var dritdålig.

Vet jeg er usaklig og uten gode begrunnelser, men den var rett å slett så dålig at jeg føler begrunnelse er unødvendig. :thumbdown:

5370535[/snapback]

 

så det er ingenting du likte eller kan nevne at var bra? :dontgetit:

5371029[/snapback]

 

Hmm, Joda. Dama mi nevnte at selve KingKong var litt søt, å skal faktisk si meg enig i det.

Ellers var det ingenting som appelerte til meg. Virker som filmen egentlig er laget for 14åringer som kun går å ser filmer som er hypet opp, og som alle andre ser.

Lenke til kommentar
Hva er det som gjør den så dårlig da?

5377938[/snapback]

 

Ok. Vet historien er den samme som i den gamle filmen, men historien er rett å slett dålig. Alt for tynn, å egentlig teit.

 

Mye av skuespillet var dålig, selvom det var flere av de "bedre" skuespillerne med. Alt for åpenlys, kunne lukte hva som skulle skje på mils avstand.

+ at mange av scenene rett og slett gjorde meg flau. Da tenker jeg for eksempel på flukten fra raptorene og langhalsene, makan til dålig scene !? Helt usannsynlig, i affal lite troverdig (Selvom dinoer, kjempeape osv. ikke er mye sannsynlig).

Hele filmen er hollywood på sitt beste/værste.

 

Men smaken er som baken, den er delt ^^

 

Edit: Dessuten er alle klisjeene i værden med i denne filmen.

Endret av BiaZ
Lenke til kommentar
filmen var bra....kunne du gjort no bedre?

 

Hadde jeg fått være sjef over produksjonen og fått bestemme hvordan scenene skulle være, ville den blitt merkbart bedre ja :cool:

 

Hva er det som gjør den så dårlig da?

5377938[/snapback]

 

Vi har da oppgitt en rekke punkter i tidl. innlegg her i tråden om det.

Lenke til kommentar
filmen var bra....kunne du gjort no bedre?

5377528[/snapback]

 

Det er bare dumt å si slike ting. "Det der spillet var sugent, med elendig grafikk, ingen lyd, historie lik 0, osv - Men siden jeg ikke kan lage bedre selv er jo spillet dritbra!".

Slik går det jo ikke an å tenke. Men jeg er enig med deg i at filmen var bra. Synes det er en ventet re-make av originalen(e) - Intet mer, intet mindre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...