Gå til innhold

King Kong tråden


Dimitrij

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det går jo ikke an å si at KING KONG var dårlig!......ikke rart at den fikk seksere av nesten alle....og det med den bronchosaurus scenen,eller hva faan de heter..det var jo folk som ble trampet i stykker der..og det med at en stor ape banker opp tre t-rex er jo bare rått...det er jo science fiction....det visste vel du biaz...hvis du ikke liker sånt..hvorfor drar du på kinoen?..

vet det ble veldig rotete detta...

Lenke til kommentar
det går jo ikke an å si at KING KONG var dårlig!......ikke rart at den fikk seksere av nesten alle....og det med den bronchosaurus scenen,eller hva faan de heter..det var jo folk som ble trampet i stykker der..og det med at en stor ape banker opp tre t-rex er jo bare rått...det er jo science fiction....det visste vel du biaz...hvis du ikke liker sånt..hvorfor drar du på kinoen?..

vet det ble veldig rotete detta...

5379824[/snapback]

Ikke bare ble det rotete, det ble også meningsløst.

Dette er et diskusjonsforum, og folk er i sin fulle rett til å ha andre meninger enn deg (til og med andre meninger enn meg :hrm: ), og i sin fulle rett til å uttrykke dem.

Vil også si at noen av de som ikke er over seg av begeistring begrunner sitt syn bedre enn du har gjort for hvorfor du liker den.

 

Edit: Skeirvlief

Endret av Njål
Lenke til kommentar

Det som er merkelig er at de store avisene (med en bråte PROFESJONELLE anmeldere med litt sakelighet i blodet) har gitt denne filmen sterke femmere og seksere.

 

Jeg merker at de store scenene (dinosaurene og krypene) så er det brukt mye tid på å få det perfekt, men det eneste som trekker ned hos meg er når de tar årene fatt og ror inn til øyen. Det ser svært kunstig ut .

Lenke til kommentar
Pelsen til Kong er ikke animert. De har faktisk laget denne pelsen (LES: laget hvert hårstrå på en måte som vel kostet sitt) , noe som kanskje gjorde denne til en film av den dyrere sorten. Sammen med alle de andre tingene laget for filmen.

5380081[/snapback]

De har laget hvert hårstrå, og så importert det med en modifisert utgave av Maya. De er altså animert.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Å gi King Kong tre'ere og firere for den saks skyld vitner bare om at flesteparten enten skal 'tøffe' seg eller at de ikke klarer å ha en objektiv og rasjonell forståelse av denne filmen.

 

Firere gir jeg til filmer som f.eks Mrs. and Mr. Smith.

 

Denne filmen er gjennomført som fy, selv om PJ ikke ville latt denne filmen latt gå før julen. Men nå er det jo Hollywood som styrer alt. Det er det han må betale for å bli sponset.

Endret av Dell_9200
Lenke til kommentar

Helt grei underholdningsfilm synes jeg, bra teknisk utført med unntak av noen scener som så veldig kunstige ut.

Noe lang, skjønte ikke helt poenget med de lange introduksjonene til noen av personene i filmen (feks pjokken som ble funnet nede i lasterommet. den historien stoppet jo bare opp)

Lenke til kommentar

At en film vinner priser for spesialeffekter er i mine øyne ikke ensbetydende med at filmen er bra.

 

Og jeg "tøffer" meg ikke, som jeg har nevnt tidligere, Peter Jackson kunne ha sluppet unna med å filmatisere telefonkatalogen og det er vel nesten det han har gjort her.

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar
Innrømme hva? At King Kong kommer til å vinne Oscar og Emmy-awards for spesialeffektene i denne filmen selv om deres 'sensitive' øyne sier noe annet?

5382640[/snapback]

Det gjør den garantert ikke.

Emmy er for tv-produksjoner, ikke spillefilm. :p

 

Og som Wipeout sier, beste spesialeffekter sier ingenting om hvorvidt det er en god film eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...