Gå til innhold

Diablo 2, Ground Control 2, Starcraft.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Diablo 2 LoD er et genialt online spill  :cool:

Avhenighet's skapende? Ja, men alikevel. Det er ikke så kjekt i begynnelsen, i de første 30 lvl'ene, men så blir det kjekkere etterhvert som man begynner å kicke ass'en til diverse monstre  :cool:

Spilte endel før, men nå tror jeg accounten min har blitt slettet... Hadde masse god stash, men det er vel borte nå.

Si ifra hvis du begynner å spille, så kan vi spille sammen?

5224531[/snapback]

ja skal det :D jeg kjøper det sansynligvis i mårra så bare ver oppdatert på denne posten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men må du ha kommet igjennom singelplayer delen får å spille for eksempel: act 3 på nettet?

5224725[/snapback]

Nei. Du kan ikke bruke din singleplayer character på Battle.Net. Du må lage en egen character på Battle.Net som bare kan spilles med på nettet. Dette er pga det er veldig lett å bruke trainere og cheats for å "ordne" på charactern din i Singleplayer.

For å kunne spille Hardcore må du derimot ha klart Act 1 til og med Act 5. Husker dog ikke om dette var online eller singleplayer.

Skrevet

Ja det stemmer lu2saa08. Men hvis du spiller på characteren din i mer enn 2 timer så slipper man det ekspire greiene en stund, da må man bare logge inn en gang iløpet av de neste 3 månedene tror jeg.

Skrevet

ka vil harcore sei? når eg lage ny man kan eg kryssa av på hardcore ka sjer då?

må man spele i 2 timer i strekk eller holder det med 2 timer tilsammen?? får at ikkje mannen på battlenet slettest?

Skrevet

2 timer til sammen... Det går fort over bare ved normal spilling :p

Hardcore betyr at hvis du dør, så er du ferdig for alltid. Man starter ikke i byen igjen som vanlig. Man kan ikke dø med andre ord, da kan man ikke spille med den characteren mere.

Skrevet

Du bør virkelig prøve G][C. Merklig at ingen andre her inne har nevnt det, det er vel for få som har prøvd det. Det er skikkelig, skikkelig bra, men har solgt lite. Altså har det ikke fått noen skikkelig markedsføring. Mye, mye bedre enn totalutdaterte Starcraft. Er vel bare japanere, koreanere og kinesere som fortsatt spiller det? :hmm:

Skrevet
Du bør virkelig prøve G][C. Merklig at ingen andre her inne har nevnt det, det er vel for få som har prøvd det. Det er skikkelig, skikkelig bra, men har solgt lite. Altså har det ikke fått noen skikkelig markedsføring. Mye, mye bedre enn totalutdaterte Starcraft. Er vel bare japanere, koreanere og kinesere som fortsatt spiller det?  :hmm:

5242635[/snapback]

GC 2 er og blir det mest geniale spillet jeg har prøvd..blir skikkelig skuffet av alle de nye strategispillene..

Skrevet
Du bør virkelig prøve G][C. Merklig at ingen andre her inne har nevnt det, det er vel for få som har prøvd det. Det er skikkelig, skikkelig bra, men har solgt lite. Altså har det ikke fått noen skikkelig markedsføring. Mye, mye bedre enn totalutdaterte Starcraft. Er vel bare japanere, koreanere og kinesere som fortsatt spiller det?  :hmm:

5242635[/snapback]

GC 2 er og blir det mest geniale spillet jeg har prøvd..blir skikkelig skuffet av alle de nye strategispillene..

5242777[/snapback]

Er det bedre enn Ground Control (1)? Har du spilt begge?

Kan i alle fall si at jeg elsker Ground Control.

• 3 uker senere...
Skrevet

5242635[/snapback]

5242777[/snapback]

Er det bedre enn Ground Control (1)? Har du spilt begge?

Kan i alle fall si at jeg elsker Ground Control.

5244737[/snapback]

Har ikke spillt det første spillet, så det vet jeg ikke. Hadde ikke hørt om GC faktisk før nr to kom ut. Er vel for smalt spill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...