Gå til innhold

Blogg: Slik er Xbox 360 (X360)


Anbefalte innlegg

Er det mulig å streame media uten windows media center? Altså rett fra vanlig winxp.

5210407[/snapback]

Ja, ifølge Microsoft skal det gå bra. Vi har dessverre ikke fått testet dette ennå.

5210419[/snapback]

 

 

Kan dere teste hva slags typer video filer det er mulig å streame, og hva kan kjøre (avi, divx, xvid....)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

ms har sagt at det vil være veldig vanskelig å komme med en modchip løsning til xbox360, ifølge flere intervjuer har de sagt at det ikke er umulig, men de forventer at det vil ta lang tid før noen klarer det.

de har aldri sagt at det vil være umulig å åpne boksen...

Lenke til kommentar
ms har sagt at det vil være veldig vanskelig å komme med en modchip løsning til xbox360, ifølge flere intervjuer har de sagt at det ikke er umulig, men de forventer at det vil ta lang tid før noen klarer det.

de har aldri sagt at det vil være umulig å åpne boksen...

5211490[/snapback]

 

Sitat fra anandtech

 

Microsoft has clearly announced to the public that it has designed the Xbox 360 from the ground up to thwart those who want to crack open the case -- even simply for a look inside. They have stated that the unit will be screwless (partially true) and be extremely difficult to disassemble

 

AtW

Lenke til kommentar
xBox 260 har allerede blitt tatt fra hverandre og blitt dissekert. (les denne artikkelen som er publisert 10. november).

 

det er godt mulig m$ har gjort det vannskelig å modde 360, men det er ikke dermed sagt at der er umulig å modde den... de som driver med slikt pleier alltid å komme opp med en løsning for å ordne slikt....

5211617[/snapback]

 

Det er jo ikke få som har tatt ifra hverandre boxen, ørti sites har jo gjort det, og at det er umulig er det vel heller ingen som med hånda på hertet mener.

 

AtW

Lenke til kommentar
Er det mulig å streame media uten windows media center? Altså rett fra vanlig winxp.

5210407[/snapback]

Ja, ifølge Microsoft skal det gå bra. Vi har dessverre ikke fått testet dette ennå.

5210419[/snapback]

 

 

Kan dere teste hva slags typer video filer det er mulig å streame, og hva kan kjøre (avi, divx, xvid....)

5211448[/snapback]

 

divx og xvid støttes ikke

Lenke til kommentar

med alle disse plastklipsene så skal man vel ikke være så veldig uheldig før noen av de knekker, selv under erfarne hender.

 

Men åpner man den så ryker jo garantien uansett så da har man jo ikkenoe å klage på. Men tenker mer på de stakkars verkstedene som skal skru på disse plastklips boksene.

 

En ok test :)

 

Jeg venter til PS3 er på plass før jeg gjør noe valg. I mellomtiden sløser jeg noen penger på min gamle PS2.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Merkelig at de ikke har en noe mer gjennomført kjøleløsning på oppsettet.... 120mm vifter og headpipes burde være standard i dag.

Ellers så må jeg nok skaffe meg en LCD tv så fort jeg skaffer meg en Xbox :)

5211468[/snapback]

 

Det vil du angre på :) LCD er ufattelig grusomt for film og spill. Til PC har man gode LCD skjermer som fungerer ypperlig men til TV så er de veldig trege.

Ta en tur på butikken og be dem sette på en eller annen actionfilm så ser du at ting blir blurra ganske fort.

 

Plasma er absolutt det beste valget.

Lenke til kommentar
Regner med at det er gromsete på vanlige tver da de kjører en lav oppløsning, blir nesten som å spille i 640x480/800x600 på en 19"

Hjelper jo litt med aa, men får ikke akkurat lang rekkevidde uten groms.

5210721[/snapback]

Det blir som å spille 720x576 i på en 32". 640x480p på en 19" er mye høyere dpi og blir bla overført i mye bedre kabler.

Jeg vil heller ikke si at det er "groms" å spille 640/800 på en PC for der har du IQ, AA og AF som kan løfte grafikken opp til å bli ganske så skarpt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Er det mulig å streame media uten windows media center? Altså rett fra vanlig winxp.

5210407[/snapback]

Ja, ifølge Microsoft skal det gå bra. Vi har dessverre ikke fått testet dette ennå.

5210419[/snapback]

 

 

Kan dere teste hva slags typer video filer det er mulig å streame, og hva kan kjøre (avi, divx, xvid....)

5211448[/snapback]

 

Disse formatene vil bli mulig å spille av

 

MPEG-1 with MPEG audio

MPEG-2 with MPEG audio or AC-3 audio

WMV 7, 8, & 9 with WMA Standard or WMA Pro audio

WMV Image 1 & 2 (Photo Story 1, 2, & 3)

 

http://www.microsoft.com/windowsxp/mediace...der/mcefaq.mspx

Lenke til kommentar
Merkelig at de ikke har en noe mer gjennomført kjøleløsning på oppsettet.... 120mm vifter og headpipes burde være standard i dag.

Ellers så må jeg nok skaffe meg en LCD tv så fort jeg skaffer meg en Xbox :)

5211468[/snapback]

 

Det vil du angre på :) LCD er ufattelig grusomt for film og spill. Til PC har man gode LCD skjermer som fungerer ypperlig men til TV så er de veldig trege.

Ta en tur på butikken og be dem sette på en eller annen actionfilm så ser du at ting blir blurra ganske fort.

 

Plasma er absolutt det beste valget.

5211776[/snapback]

 

Finnes det noen andre synspunkter/meninger på dette? Er i ferd med å kjøpe, og vil veldig gjerne vite hva som er best. Den skal være god til det meste, se på tv, dvd og konsoll.

Lenke til kommentar
Du må ikke se deg blind på tall. Ta med deg favoritt DVD'en til butikken og se et par scener før du bruker 10-20 lapper på noe som du kan sitt å ergre deg på i flere år.

5212032[/snapback]

 

 

Enig ta med filmer som inneholder både lyse, og mørke scener. Samt et par animasjonfilmer. Da finner du fort ut om TV`en duger. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...