Gå til innhold

[GTA]Hva gjør dere når dere "leker?"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmmm... Men har dere ikke noen mega-morsomme ting dere gjør da? Sånne klassiske ting som lage køer på motorveier og sånt.

 

Lasta ned en ny mod i sted, og testa den. Skjedde noe morsomt da jeg kjørte...

 

 

Fyren som stjeler bilen eide bilen som har panseret nedi bakken... Han hoppa ut og bøffa første bilen som kom og stakk av :!:

post-88530-1132780724_thumb.jpg

Lenke til kommentar
hmmm... Men har dere ikke noen mega-morsomme ting dere gjør da? Sånne klassiske ting som lage køer på motorveier og sånt.

 

Lasta ned en ny mod i sted, og testa den. Skjedde noe morsomt da jeg kjørte...

 

 

Fyren som stjeler bilen eide bilen som har panseret nedi bakken... Han hoppa ut og bøffa første bilen som kom og stakk av  :!:

5198124[/snapback]

Har spillt 150 timer nå.. og det er ikke bare storyline! :love:

I'm crazy! :dribble:

Lenke til kommentar

1. Rapper en bil på en vei med mye trafikk

2. Skyter på den med maskingevær til den er 1 skudd fra å sprenge (skyter jeg til den sprenger får jeg 1 *)

3. Blokkerer trafikken med den og bulker den et par ganger så begynner den å brenne.

4. Går ut av bilen og springer som faen til jeg er på trygg avstand

5. Snur meg og ser på når sprengingen begynner.

BOOOM! Først "min" bil... så de som stod nærmest... så de som stod nærmest dem igjen osv...

 

Mwuah-hah-hah! :devil:

 

Fanatisk morsomt... 10-20 biler som går i luften... og best av alt: JEG FÅR INGEN * FOR DETTE (hvis jeg ikke har en fra før av da (da blir det fort flere))

 

Springer vanligvis vekk fra bilen mot kjøreretningen så jeg kan se nye biler som kommer til og kanskje kræsjer og stopper et sted det brenner.... BOOOM igjen.

 

Stopper de ikke der det brenner rapper jeg dem og parkerer dem i flammene og løper vekk.

Tilløp av flere biler kan framprovoseres ved å snu seg og se mot kjøreretningen... kommer ingen biler?... se i kjøreretningen igjen og igjen snu deg mot kjøreretningen :D

 

I'm sick...... I need help..... :ermm: Don't help me! :mrgreen:

 

 

Og en annen ting jeg anbefaler alle å gjøre:

Kaia i by 2... mellom millitærbasen og flyplassen...

På den ene brygga der står det en heisekran med magnet som du skal bruke for å laste biler ombord i båten.

Plasser magneten til krana et par meter over bakken mellom kranskinnene.

Sett deg i din medbrakte raske bil. Kjør tilbake ut mellom porten og litt til. Snu.

Bånn guffe tilbake til krana og kjør rett under magneten...

Dere kommer til å takke meg :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

hmm, klar å holde purken og heimeværnet unna meg på seks stjerner lenge på de foregående spillene. Men SA er det så vanskelig å komme opp til 6 uten å stryke med :dontgetit: mulig at jeg har spilla for mye av de andre og for lite på SA er så digert :p greier bare en kort tid å holde meg uten å dø på 6 stjerner på SA når jeg kjører bil. Morro å fly er det værtfall, det va nu det som før de fleste var vanskelig på det førsts 3d gta å fly flyet uten vinger lenge....

Lenke til kommentar
hmm, klar å holde purken og heimeværnet unna meg på seks stjerner lenge på de foregående spillene. Men SA er det så vanskelig å komme opp til 6 uten å stryke med  :dontgetit: mulig at jeg har spilla for mye av de andre og for lite på SA er så digert  :p greier bare en kort tid å holde meg uten å dø på 6 stjerner på SA når jeg kjører bil. Morro å fly er det værtfall, det va nu det som før de fleste var vanskelig på det førsts 3d gta å fly flyet uten vinger lenge....

5331627[/snapback]

kelt og dø ja.

Synes purken ikke burde begynne og skyte etter deg bare på en stjerne.

Lenke til kommentar
hmm, klar å holde purken og heimeværnet unna meg på seks stjerner lenge på de foregående spillene. Men SA er det så vanskelig å komme opp til 6 uten å stryke med  :dontgetit: mulig at jeg har spilla for mye av de andre og for lite på SA er så digert  :p greier bare en kort tid å holde meg uten å dø på 6 stjerner på SA når jeg kjører bil. Morro å fly er det værtfall, det va nu det som før de fleste var vanskelig på det førsts 3d gta å fly flyet uten vinger lenge....

5331627[/snapback]

kelt og dø ja.

Synes purken ikke burde begynne og skyte etter deg bare på en stjerne.

5337737[/snapback]

De gjør ikke det hos meg, bare hvis jeg holder et våpen i hånden, og hva betyr kelt?

Lenke til kommentar
...

 

Og en annen ting jeg anbefaler alle å gjøre:

Kaia i by 2... mellom millitærbasen og flyplassen...

På den ene brygga der står det en heisekran med magnet som du skal bruke for å laste biler ombord i båten.

Plasser magneten til krana et par meter over bakken mellom kranskinnene.

Sett deg i din medbrakte raske bil. Kjør tilbake ut mellom porten og litt til. Snu.

Bånn guffe tilbake til krana og kjør rett under magneten...

Dere kommer til å takke meg :D

5238256[/snapback]

 

Det er denne heisekranen du mener?

GTASA.jpg

 

Hvordan kan man styre den? Jeg kommer ikke inn i den.. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...