Gå til innhold

Hvilke mp3 spiller bør jeg ønske meg?


Anbefalte innlegg

Saken er at jeg ønsker meg mp3 spiller til jul av foreldrene mine, men de har ikke peiling på hva som er bra og hva som ikke er det. Det har jeg foresten ikke heller. Akkuratt når det gjelder dette er jeg heeeelt lost.

 

Jeg vil bare ha en god mp3 spiller med bra lyd og som jeg helst kan høre på en god stund uten å måtte lade den opp igjen. Problemet er bare at den kan ikke koste mer enn 1000 kr. Er det noen der ute som har noen gode forslag?

Ville vært evig takknemlig :innocent:

 

Ps. Vet at det kanksje er et par lignende tråder her,men leste gjennom dem og ble rett å slett ikke noe klokere....

Endret av CrazyKimmi=)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er i hvertfall brillefornøyd med iPoden min, men den koster da litt mer enn 1k.

 

iRiver T30 har 512 Mb og varer i 20 timer...

http://reviews.cnet.com/iRiver_T30_512MB_S...l?tag=pdtl-list

 

jonas: Leste litt om den på cnet, den får bla litt klager på lydkvaliteten. Kan være at vedkommende som har postet kommentaren var uheldig med akkurat sin spiler, men uansett... av erfaring så vet jeg det at det finnes nok av MP3-spillere med dårlig lyd og det er ikke så koselig når en skal høre musikk på dem.

 

Du kan jo prøve å finne den i en butikk og prøvehøre den?

Lenke til kommentar
Jeg er i hvertfall brillefornøyd med iPoden min, men den koster da litt mer enn 1k.

 

iRiver T30 har 512 Mb og varer i 20 timer...

http://reviews.cnet.com/iRiver_T30_512MB_S...l?tag=pdtl-list

 

jonas: Leste litt om den på cnet, den får bla litt klager på lydkvaliteten. Kan være at vedkommende som har postet kommentaren var uheldig med akkurat sin spiler, men uansett... av erfaring så vet jeg det at det finnes nok av MP3-spillere med dårlig lyd og det er ikke så koselig når en skal høre musikk på dem.

 

Du kan jo prøve å finne den i en butikk og prøvehøre den?

5184437[/snapback]

 

Vel, jeg liker den ikke personlig. Jeg kjører iPod 5G.

Men i følge hw.no var det god lydkvalitet med et godt hodesett...

Lenke til kommentar

Evt. Creative Zen 20GB om du spleiser med foreldre. Billigere enn IPod'en og tester hevder den har bedre lyd. Scrollfunksjonen er for mange litt for følsom, men behersket den selv i løpet av noen sekunder.

 

Vil ikke starte noen krig her (vet hvor sinna IPod og Zen brukere blir når det blir argumentert for det andre merket :!: . Jeg bare fremlegger alternativer).

Lenke til kommentar

Er hvertfall veldig fornøyd med min Creative MUVO V200 1GB. Litt plastikk, men at den er så liten (men samtidig så stor hehe) veier opp for alt i verden. Utrolig lett å kopiere til og fra i etthvert XP system ettersom den ikke trenger drivere. Har ikke så mye erfaring med andre operativsystemer da. Husk å kjøpe V og ikke N versjonen i såfall, ettersom N-versjonen gir fra seg en pipelyd av noe slag når lyset på displayet er på.

Lenke til kommentar
Ipod Nano 2GB

 

Ipod Nano 4GB

 

Vil ha en 4GB selv :p

 

Eller du kan kjøpe den fra Applestore. Gratis frakt og lasergravering.

5212791[/snapback]

jeg og :p ! den er jo kjempebra! det er ikke harddisk som på Creative-mp3-spillerne. . . husker ikke hva de små med masse farger heter. . . de er også på 4gb, men er harddisk. . . nano er flashminne så du kan miste den i bakken uten at den tar noen skade. . . ikke så mye, da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...