Gå til innhold

Generelt om Xbox 360


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Et spørsmål til dere eller de av dere som jobber på Elkjøp her:

 

Jeg fikk jo kundeavisen deres, men der står det jo ikke noe om 2.desember, er det slik at Xbox360 selges fra 28.November hos dere, slik som alle andre tilbudene i avisen deres?

5213955[/snapback]

Den har release 2. desember hos oss ja.

5214736[/snapback]

 

 

At er du mulig å få vite, hvis du vet, hvor mange xbox 360'er elkjøp kjeden i norge har/skal fått/få inn? evt. om du kan gå enda mer i detaljer og fortelle hvor mange xbox 360'er elkjøp er i lørenskog skal få? :p sikkert ikke mulig å få vite, men skader ikke å prøve seg.

5217755[/snapback]

Sorry, men du får nok bare møte opp den 2. desember for å finne ut selv :).

Lenke til kommentar
Sorry, men du får nok bare møte opp den 2. desember for å finne ut selv :).

5218074[/snapback]

 

 

Jupp var det jeg regnet med :p

Er så jævlig at xbox 360 ikke kommer før på fredag, er helt gira jeg.

Uansett da skal jeg opp tidlig og rett bort til elkjøp før det åpner en gang, så får jeg håpe at det ikke er for lang kø/ikke kø i det hele tatt slik at jeg er garantert et eksemplar :D

Lenke til kommentar
Her er tilbudene fra elkjøp sin katalog :)

 

Æsj... Spillene er ca 100 dyrere enn hos lefdal. Der kostet nfsmw 399

5215294[/snapback]

 

lefdal og elkjøp er samme "kjede" så det der er nok avtalt spill.

De deler lager til og med. Jeg stod faktisk i en lefdal butikk og krevde min rett til å bruke 150% garanti greiene og da logget selgeren seg på den aktuelle elkjøpbutikken og sjekket pris. Moro for unga.

Man ser det veldig enkelt på hjemmesidene også..

 

www.elkjop.no

www.lefdal.com

Lenke til kommentar

Har ikke lest hele posten, men for å slippe å starte en ny tråd;

 

Tror dere Elkjøp sin kommer til å bli solgt ut på dagen? Når får de eventuelt inn ny forsendelse?

 

Jeg hadde egentlig aldri tenkt å kjøpe, men når jeg så prisen kom ned til 2000, da er jeg truende til å kjøpe..

 

Anyway; Takk for svar!

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om jeg skal møte opp på elkjøp i dag, 28. november og kreve å få kjøpt en xbox 360, av den enkle grunn de har tydlig annonsert at de har noen i butikken. Ikke hvor mange og det står nærmest at de kan gå fort tomt for de, men at de har det. Står ikke noe om at de ikke får den før 2.desember, kun i liten skrift på baksiden av reklameavisa deres at tilbudene gjelder fra 28. november til 2. desember. Altså jeg skal ha xbox 360 den 28. november!!

 

Har ikke helt trua på at jeg klarer å klage meg til å få kjøpt en xbox 360 om snart 4timer da... :roll:

 

edit: de kunne i hvertfall lagt ut en pressemelding eller lignende på hjemmesiden deres når de oppdaget at reklamen de sendte ut var feil, som de trolig har oppdaget hvis de ikke får lov til å selge den før 2.desember og det garantert har vært folk og spurt om den

Endret av Jeeep
Lenke til kommentar
de har ikke lov til å selge før 2 desember

5218728[/snapback]

 

Da lurer jeg på hva slags spennende løsning Elkjøp har å tilby meg.

De burde skaffe seg en rutine på å informere om trykkfeil på hjemmesiden deres eller noe når det er trykkefeil i reklamen de sender ut.

Lenke til kommentar

spurte komplett.no om xbox prisen og om den ville bli justert (bra svart i grunn):

 

 

Vi kommer ikke til å senke prisen på denne til elkjøp pris da elkjøp taper penger på denne prisen. Jeg og deg vet jo at dette ikke spiller noen rolle for Elkjøp. Med et begrenset antall bokser nå ved lansering, er det jo ikke så mye de må selge til denne prisen. Det er billig markedsføring.

 

De skriver jo også at normal annonse/lager garanti i 3 dager ikke gjelder denne og at det er maks 1 pr kunde.

 

Sannheten er jo at 95% av de menneskene som går inn i en Elkjøp butikk før jul og skal ha en 360 må gå tomhendt hjem igjen. Det blir fort utsolgt.

 

 

Jeg skjønner jo Elkjøp i og med at de vet hvor begrenset det er, så er det fint å fronte Norges beste pris på et produkt med så mye press når de tross alt slipper å måtte selge 1000vis til den prisen.

 

 

Vi får solgt de boksene vi har nå til lansering uansett og mer til, men det som er virkelig tragisk å tenke på er alle de menneskene som har lagt bra an i køen hos oss, som kunne fått boksen ved lansering, men som ser prisen til Elkjøp, avbestiller hos oss og så går bomtur til Elkjøp neste helg. De får rett og slett ingen 360 allikevel pga dette. Dette kommer til å skje mange.

 

Jeg forventer jo ikke bedre av Elkjøp, det er jo normalt av dem og fronte seg som priskonger på ting de ikke er leveringsdyktige på (mange gode eksempler på det denne uken)

 

Forsøk å kjøp deg ett ixus 750 på elkjøp sine sider, de har satt en pris på 3295 på sin webshop for å være billigst men er ikke mulig å kjøpe, og da slipper de å punge ut for sin prisgaranti.

 

Det som gjør vondt her er som sagt de stakkars kundene som avbestiller hos oss og som tror de kan få den i butikk i stedet men som bare får beskjed om utsolgt! Det er jo direkte deprimerende.

 

Mvh

Bjørn Henning

Komplett.no

Lenke til kommentar

Det virker som om noen her på forumet (som jobber i Elkjøp) har litt peiling på hvor mange Xboxer som blir tilgjenglig ved release. Skjønner at dere ikke kan si hvor mange som blir sendt til hver butikk. Men, kunne dere sagt eller gitt oss et lite hint, om vi trenger å stå i kø i mange timer i kulden får å få et eksemplar? :blush:

 

Ble litt nervøs når jeg leste brevet fra komplett, der han sier at 95% kommer til å gå tomhendte hjem! Det er selvsagt komplett som skriver dette, og de vil jo at færrest mulig skal handle hos elkjøp så det er nok litt overdrevet, men allikevel.

Lenke til kommentar
Ble litt nervøs når jeg leste brevet fra komplett, der han sier at 95% kommer til å gå tomhendte hjem! Det er selvsagt komplett som skriver dette, og de vil jo at færrest mulig skal handle hos elkjøp så det er nok litt overdrevet, men allikevel.

5219134[/snapback]

 

95% :!: hahaha! Det kan godt hende at dette var litt usaklig av meg men 95%? Er vel litt å ta i synes jeg...

 

Jeg har avbestilt min Xbox360 som jeg skulle få til 2. Des. som jeg faktisk hadde betalt for. Å stå spent og vente i køen er jo halve gleden! Da er det bare å moonwalk`e avgårde med Xboxen under armen ;)

Lenke til kommentar

hm, ser at det ikke er fullversjons-fjernkontrollen som følger med premium.

da begynner jeg å lure på om det ikke kan bli core hvis premium blir utsolgt:

Core: 1995

Fullversjon-fjernkontroll: 249

HD 849

TOTALT 3093,-

 

så kjøper jeg heller en monster-kabel med bedre bilde. foretrekker spillkontroller med ledning (har jo fjernkontrollen til dvd/multimedia). Headset bruker jeg ikke (ennå, men den var billig uansett).

 

ser ut som at dette kan være en veldig bra løsning for meg i hvertfall. Da skulle jeg vel også ha bedre sjangser for å få xboxen i første omgang! :love:

Endret av runjohan
Lenke til kommentar
Ble litt nervøs når jeg leste brevet fra komplett, der han sier at 95% kommer til å gå tomhendte hjem! Det er selvsagt komplett som skriver dette, og de vil jo at færrest mulig skal handle hos elkjøp så det er nok litt overdrevet, men allikevel.

5219134[/snapback]

 

95% :!: hahaha! Det kan godt hende at dette var litt usaklig av meg men 95%? Er vel litt å ta i synes jeg...

 

Jeg har avbestilt min Xbox360 som jeg skulle få til 2. Des. som jeg faktisk hadde betalt for. Å stå spent og vente i køen er jo halve gleden! Da er det bare å moonwalk`e avgårde med Xboxen under armen ;)

5219182[/snapback]

 

 

Å stå spent og vente i køen er jo halve gleden!

 

 

Hvorfor forhåndsbestilte du hvis det er halve gleden? Eller ble det det den siste uken? Eller kanskje den andre halve gleden er å bestille på Komplett.no og vente spent...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...