Gå til innhold

Generelt om Xbox 360


LarZen

Anbefalte innlegg

Vel, usikker på hva du mener er rart. At King Kong koster 50-lapp mer til en nyere konsoll? Er jo i grunn det samme spillet med marginal programmeringsendringer. Uansett hvilken konsoll et spill blir gitt ut til, vil utsalgsprisen bli den pris. Er ikke høyere produksjonskostnader på utviklingen av Xbox og Xbox360 spill..

5235118[/snapback]

 

Fortsatt samme prinsipp.. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
..men, folkens; Hvilke titler kommer? Er som nevnt før (men som ingen av dere husker allikevel) mest glad i plattform-lignende spill (Mario & Banjo & Zelda, osv), samt SplinterCell ..jeg ønsker ikke "tekken"-spill, eller sportspill, eller FPS-lignende spill ... er jeg kravstor nå? hmm.. anyway.. hva kommer?

5234904[/snapback]

 

Tror faktisk ikke Xbox er noe for deg. Skal man gå ut ifra hvilke spill den gamle xboxen hadde, og det som er annonsert foreløpig er det mest sportspill, bilspill og FPS-lignende spill. Det er fryktelig lite plattform og eventyrspill til 360, eneste foreløpig er vel Kameo, og det er ikke annonsert noen store slike titler som jeg har sett. Splinter Cell type spill vil du nok få, men dette vil også komme på de andre konsollene.

 

Etter det du har forklart ville jeg ventet på Nintendo sin konsoll, personlig skal jeg ha begge (evt. alle tre), men kun 360 hadde ikke vært valget om jeg måtte velge en, rett og slett fordi jeg har samme preferanser som deg.

Lenke til kommentar

Vet ikke hvorfor denne ikke har blitt tatt hånd om før nå, men:

 

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill/produkt, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...