Gå til innhold

Generelt om Xbox 360


LarZen

Anbefalte innlegg

Hvorfor forhåndsbestilte du hvis det er halve gleden? Eller ble det det den siste uken? Eller kanskje den andre halve gleden er å bestille på Komplett.no og vente spent...

5219210[/snapback]

 

Hvorfor jeg forhåndsbestilte? Det var vel fordi jeg ville sikre meg en xbox garantert til 2. Des. Senere så har jeg skiftet mening om dette. Jeg er ingen Hardcore gamer som absolutt må ha den til lanseringsdagen.

 

Det er sikkert digg å få xboxen levert på døra via komplett.no men jeg foretrekker å betale kontant, få xboxen i en pose og gå ut av butikken med et stort og fornøyd smil. Sikkert flere som mener det samme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svaret til komplett.no er idiotisk, for å si det mildt. Snakk om å sutre over at en konkurrent praktisk talt knuser vedkommende på pris. Til de av dere som ikke er kjent med Elkjøps tilbud: Det er faktisk ikke uvanlig at Elkjøp tar forbehold om at en vare er unntatt 3-dagers regelen. Men det betyr ikke at de har et fåtall produkter tilgjengelig. Det betyr kun at de forventer å bli utsolgt *før* det har gått 3 dager - ikke 1 time eller noe slikt, som komplett.no prøver å fremstille det.

 

Selvfølgelig har Elkjøp mange bokser tilgjengelig! De vil jo selge bøtter og spann med ekstrautstyr for å ta igjen tapt fortjeneste. Hadde hver butikk teoretisk fått mellom 10 - 20 bokser, så ville også mersalget på tilleggsutstyr vært altfor lavt til å forsvare tilbudet.

 

Eller går dere rundt og tror at Elkjøp ønsker å "lokke" små uskyldige fjortisser ned til butikken på XBox 360 jakt, for så å oppdage at det er utsolgt - hvorpå Elkjøp-selgeren parerer: "Ingen problem! Vi selger deg vaskemaskin på tilbud istedet!" Ingen tjener på sure/skuffede kunder - iallefall ikke Elkjøp når de går ut med dette tilbudet.

 

Selv vil jeg bli overrasket om Elkjøp blir utsolgt for XBox 360 i løpet av den første dagen, og de vil helt sikkert få inn igjen et nytt parti i løpet av påfølgende uke. Det er jo helt hysteri her - fanboys eller ikke! Begynn å se dette litt i perspektiv, for det er tross alt "bare" en spillkonsoll til 3000 kroner.

Lenke til kommentar
Det er jo artig hvis de som avbestiller sin forhåndsbestilte maskin for å satse på Elkjøp ender opp uten og da  :!:

 

Personlig kjenner jeg 4 stk som skal kjøpe på Elkjøp Lørenskog den første dagen, så jeg håper for deres skyld at de får inn mer enn et par hundre eks.

5219468[/snapback]

 

 

Faen, så er fler enn meg her ja som skal ditt tidlig på fredag? :p

om ikke før.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om jeg skal møte opp på elkjøp i dag, 28. november og kreve å få kjøpt en xbox 360, av den enkle grunn de har tydlig annonsert at de har noen i butikken. Ikke hvor mange og det står nærmest at de kan gå fort tomt for de, men at de har det. Står ikke noe om at de ikke får den før 2.desember, kun i liten skrift på baksiden av reklameavisa deres at tilbudene gjelder fra 28. november til 2. desember. Altså jeg skal ha xbox 360 den 28. november!!

 

Har ikke helt trua på at jeg klarer å klage meg til å få kjøpt en xbox 360 om snart 4timer da... :roll:

 

edit: de kunne i hvertfall lagt ut en pressemelding eller lignende på hjemmesiden deres når de oppdaget at reklamen de sendte ut var feil, som de trolig har oppdaget hvis de ikke får lov til å selge den før 2.desember og det garantert har vært folk og spurt om den

5218672[/snapback]

 

KANSKJE hele norge burde ringe ned Elkjøp service tlf. for å klage på annonsen Deres ? De har for mye feil, og ikke er produktene som oftes å finne i butikken heller, de rett og slett "lokker" når det er gode tilbud..........ikke kan du ring butikken heller får å få vite status heller, men kun service tlfonen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

XBOXen kommer til å koste 2895,- med alt du trenger av tilbehør. 1995,- for coresystem uten dette tilbehøret (som harddisk, trådløs kontroll osv..)

 

Sto i katalogen jeg fikk i dag. Jeg synes dette var relativt billig. Hadde trodd maskinen kom på mer en dette.

Lenke til kommentar
XBOXen kommer til å koste 2895,- med alt du trenger av tilbehør. 1995,- for coresystem uten dette tilbehøret (som harddisk, trådløs kontroll osv..)

 

Sto i katalogen jeg fikk i dag. Jeg synes dette var relativt billig. Hadde trodd maskinen kom på mer en dette.

5220042[/snapback]

 

 

hva? har ikke du lest gjennom alle 22 sidene der prisen har stått bekreftet noen dager? :tease:

Lenke til kommentar
Det er jo artig hvis de som avbestiller sin forhåndsbestilte maskin for å satse på Elkjøp ender opp uten og da  :!:

 

Personlig kjenner jeg 4 stk som skal kjøpe på Elkjøp Lørenskog den første dagen, så jeg håper for deres skyld at de får inn mer enn et par hundre eks.

5219468[/snapback]

 

 

Faen, så er fler enn meg her ja som skal ditt tidlig på fredag? :p

om ikke før.

5219505[/snapback]

 

 

jeg og.. hehe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...