Gå til innhold

Generelt om Xbox 360


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
men det der er bare for de lokale butikkene ift hvor du bor. for elkjøp hamar bruker også den prisen men den står ikke der. sjekk din elkjøp avis..

 

( Schism )

5224003[/snapback]

 

 

 

 

Men tingen er at det ikke står ett ord om Boxen i elkjøp avisen. Men skal innom i dag å høre hva dem har tenkt å ta for den :hmm:

Lenke til kommentar
Er ikke det der bare stormarkeder da? Elkjop består vel også av både kjede-eide og frittstående butikker?

5224049[/snapback]

 

Carl berner på den lista er frittstående.

 

 

 

 

Det er sant som Alastor sier at selv om butikken ikke står på den lista betyr det ikke at den ikke er billig der du bor også, men det kan godt være den ikke er det.

Lenke til kommentar
rINGTE Elkjøp nå og de sa at de to eneste butikkene i oslo som hadde et bekreftet antall boxer nå var LØRENSKOG OG SANDVIKA.

 

De skulle få inn 80 stk hver.

Resten av butikkene visste de ikke.

80 stk er ganske mye, så er du i oslo området er det lurest å dra på LØRENSKOG eller SANDVIKA.

5224344[/snapback]

 

 

Du ikke si det høyt da :p plutselig dukker det opp folk fra hele norge utenfor elkjøp her i lørenskog :p

 

 

Edit: hvis det er sant er det godt å høre, 80 stykker er en del, så fikk en litt bedre magefølelse nå =)

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Var nettopp på Elkjøp her i byen. De kunne ikke si hvor mange de fikk inn, antydet rundt 10 stykker (ble sterkt anbefalt å dukke opp klokka 10 på fredag..) Prisen skulle være 2895,- (rundt 1000,- billigere for core, men der tror jeg han overdrev). Elkjøp har visstnok sentralt kjøpt inn 3000 stykker direkte fra Microsoft som blir fordelt til butikkene alt etter størrelse.

 

Norli skulle også få inn 10 stykker. Ifølge dem så var det bare 5000 konsoller tilgjengelig i hele norden gjennom distributør 2. desember (siden Elkjøp tar inn direkte fra Microsoft, blir det utenom de 5000). Mye kan tyde på at det er en del som vil være svært skuffet utover i desember...

Endret av baltie
Lenke til kommentar

er skikkelig engstelig for at jeg ikke får tak i en på fredag ass.... var akkurat og snakket med dem og de anbefalte meg å møte opp litt før det åpnet.. og de visste ikke hvor mange de fikk inn. :S tror jeg kjører safe og møter opp der en time før elns jeg. bare sitte i bilen hvis det ikke er noen der... så må jeg nesten få fiksa black jack på moben så jeg har noe å gjøre hvis jeg må stå i kø noe som jeg er ganske så sikker på. ;)

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Var nettopp på Elkjøp her i byen. De kunne ikke si hvor mange de fikk inn, antydet rundt 10 stykker (ble sterkt anbefalt å dukke opp klokka 10 på fredag..) Prisen skulle være 2895,- (rundt 1000,- billigere for core, men der tror jeg han overdrev). Elkjøp har visstnok sentralt kjøpt inn 3000 stykker direkte fra Microsoft som blir fordelt til butikkene alt etter størrelse.

 

Norli skulle også få inn 10 stykker. Ifølge dem så var det bare 5000 konsoller tilgjengelig i hele norden gjennom distributør 2. desember (siden Elkjøp tar inn direkte fra Microsoft, blir det utenom de 5000). Mye kan tyde på at det er en del som vil være svært skuffet utover i desember...

5224480[/snapback]

 

Hvorfor tror du han overdrev? Prisene har jo vært offesielle i to dager og annonsene er sendt ut.

 

Og dere som sier dere har ringt Lefdal etc. for å vite hvor mange de får, de på kundesenteret vet ikke dette. Konsollene blir fordelt fra hovedlageret utifra butikkstørrelse, og er ikke sendt ut enda.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...