Gå til innhold

Demo av Need for Speed: Most Wanted (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei! Noen andre som har problemer med å installere? Jeg unzipper, så startes autorun, det kommer en licence agreement som er blank hvor jeg trykker ok, og så står det at installasjonen stoppes fordi spillet krever DirectX 9.0c eller høyere (Jeg HAR 9.0c!). Hjelp?? :cry:  :cry:

5139573[/snapback]

 

Sliter med det samme. Laster ned spillet fra 3D Gamers nå. Lastet det ned fra gamer.no sin server isted....jau jau.

Lenke til kommentar

Makan til makkverk! Syns virkelig synd på de som faktisk måtte sitte å programmere dette her. Enhver som i det hele tatt vurderer å kjøpe dette bør gå til psykolog. Sikkert pent for de med 2 blodklokka 7800GTX i SLI, men jeg med mitt 9800PRO får bare grøt.

 

*Gå å kose seg med LIVE For Speed*

 

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Løsningen på installasjonproblemet mitt var:

 

1.Høyreklikk på autorun-filen

2. velg 'kompabilitesmodus for win2000'

3. installer.

 

Håper det funer for andre som evt har problemer.

 

Ser sykt bra ut ja! :) next-gen..hehe :) Er kanskje litt 'for' lett å styre men...? Lettere enn på underground i alle fall. menmen. Noen som vet om man kan være politi i fullversjonen? Best for dem at de har med det altså...

 

Lyden var bra, såvidt jeg hørte.. skal høre mer nøye etter senere. Kul musikk egentlig, og 'spontan' dialog på politiet. Og så så mange polisbiler! :D

Lenke til kommentar
Merkelig, det funker fett med mitt radeon 9800 pro...

5140904[/snapback]

Skrudde ned grafikken til minimum så det ble seendes grøt ut. selv da var det ikke helt smooth. ja ja, bryr meg ikke om denna møkka uansett.

5140966[/snapback]

 

 

Lenge siden du har formatert? Nyeste drivere? Masse progs i bakgrunnen.. Sjekk dette, hvis du har noe av dette så er det tydeligvis grunnen.. Noe som også kan gjøre noe er at cpu'en er for svak.. Prøv å skru ned lydkvaliteten hvis det er mulig..

Lenke til kommentar
Lenge siden du har formatert?
Noen uker
Nyeste drivere?
Nyeste Omega, nyeste på alt annet og
Masse progs i bakgrunnen
niks
Noe som også kan gjøre noe er at cpu'en er for svak..
2500+ @ 3500+ for svak? I don't think so!

 

ThaAndre: Hvordan fikk du spilt Golf og Viper? Er det ikke bare en Mustang og en Porsche i denne demoen?

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar

Ble rimelig skuffet over demoen. Som enkelte andre har nevnt var kjørefølelsen på bunn. Mye av det samme som i NFS Hot Pursuit 2 og NFS Road Challenge. Skulle man svinge unna en hindring brått resulterte det som oftest i at man smalt i veggen på andre siden, og så vinglet man fra side til side i en evighet før man fikk kontroll. Demoen hadde imidlertid noen positive elementer. Grafikken var veldig bra, og utvalget av biler virket også godt. Det var også positivt at man hadde store områder å boltre seg på. Totalintrykket er likevel ikke bra, og skylden for det har den elendige kjørefølelsen. Hadde den vært på samme nivå som NFSU, eller enda bedre, NFS Porsche, hadde spillet vært bestilt med en gang.

Lenke til kommentar
Ble rimelig skuffet over demoen. Som enkelte andre har nevnt var kjørefølelsen på bunn. Mye av det samme som i NFS Hot Pursuit 2 og NFS Road Challenge. Skulle man svinge unna en hindring brått resulterte det som oftest i at man smalt i veggen på andre siden, og så vinglet man fra side til side i en evighet før man fikk kontroll. Demoen hadde imidlertid noen positive elementer. Grafikken var veldig bra, og utvalget av biler virket også godt. Det var også positivt at man hadde store områder å boltre seg på. Totalintrykket er likevel ikke bra, og skylden for det har den elendige kjørefølelsen. Hadde den vært på samme nivå som NFSU, eller enda bedre, NFS Porsche, hadde spillet vært bestilt med en gang.

5142072[/snapback]

 

Enig. Man får mere en merkelig følelse av å fly enn å kjøre bil... Ikke bra...

Lenke til kommentar
Får ikke rattet til å fungere

5142955[/snapback]

 

Når du er i Options og konfigurering av kontroller så ser du at oppe på toppen står det "keyboard" med noen piler vedsiden av, trykk på en av de pilene så velger du rattet ditt. Funka hos meg i allefall. Og Styringa er veldig bra med ratt og pedaler!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...