Gå til innhold

Demo av Need for Speed: Most Wanted (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg skjønner ikke hva du klager på. spillet er jo temelig likt underground 1 og 2 på kjørestil. om du kan kanskje utdype litt mer hva du mener funker dårlig, og ikke bare at det er lett å kjøre, så kanskje jeg kan forstå deg bedre.

 

jeg har nemlig ingen problemer med at styringa er lett på arkadespill, er jo tross alt det som gjør at det blir arkade vettu.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

arcade, morsomt, spesielt når det er så gjennomført som i burnout serien. her er det så gjennomført at man sitter klistret til skjermen, er nesten slik at man hopper til siden når man suser forbi en trailer i 200.

 

i most wanted er det så latterlig at det er til å grine av.

spesielt det med å svinge er et evigvarende irritasjonsmoment, stopper man opp og dreier rattet helt til venstre for så å gasse, så går ikke bilen til venstre, den sklir på skrått fremover før den endelig begynner å svinge.

 

jeg hadde virkelig håpet på et skikkelig need for speed spill, ingen styling\tuning\fjortiselementer, bare et bilspill med raske biler hvor formålet var å kjøre fra politiet. her får jeg servert en blanding av underground 2 og hot pursuit 2.

 

bare for å statuere hvor latterlig dette er, selv om man kjører i 220mph så får man fortsatt tid til å både svinge til venstre og høyre mens man kjører i svinger (da mener jeg virkelig svinge slik at bilen faktisk dreier mot venstre, for så å gå mot høyre, for så å rette den opp i rett retning i svingen). det blir rett og slett for dumt.

selv i burnout serien er det umulig.

Lenke til kommentar

Makan til syting å klaging har jeg da aldri opplevd.

 

NFS spillene har aldri hatt som mål å være realistiske, eller virkelighetsnære hva kjørefølelse angår. Meningen med NFS er underholdning. For de av oss som husker NFS 3 så var det en klassiker og jeg får mye av samme følelsen her.

 

Så mitt tips er: Fyr opp spillet på stor skjerm eller lerret, inviterer et par venner og kjøp inn noen øl, og ha det gøy.

 

Dere andre som ikke får sove uten stemmen til kartleseren ved siden av dere, spill Colling mcrae eller noe annet.

 

Let me enjoy my need for speed

Lenke til kommentar

har nå spilt MW en del de siste dagene, og jeg liker det veldig godt. synes det er noe strippa med tanke på modding av biler, men kjøringa er veldig bra, og det at purken klarer å henge på gjør det jo bare mer spennende. når du oppnår wanted nivå 4 på bilen din så skal du jaggu jobbe for å slippe unna for å si det sånn.

Lenke til kommentar

er vel heller at spillet har problemer med å kjøre uten den laggen uansett system som er problemet. jeg hadde alt på max i 1280*1024 med full AA til å begynne med selv jeg, men har valgt å slå av AA delvis fordi det hjelper litt på sporadisk lagg og delvis fordi jeg ser ikke noe spesielt forskjell med/uten

 

og som du ser så har jeg et system som burde klare å kjøre det uten den laggen, når du klarer det nesten knirkefritt på ditt oppsett...

 

er nok noe bugg i spillet, blir muligens forbedra med en patch håper jeg.

Lenke til kommentar
er vel heller at spillet har problemer med å kjøre uten den laggen uansett system som er problemet. jeg hadde alt på max i 1280*1024 med full AA til å begynne med selv jeg, men har valgt å slå av AA delvis fordi det hjelper litt på sporadisk lagg og delvis fordi jeg ser ikke noe spesielt forskjell med/uten

 

og som du ser så har jeg et system som burde klare å kjøre det uten den laggen, når du klarer det nesten knirkefritt på ditt oppsett...

 

er nok noe bugg i spillet, blir muligens forbedra med en patch håper jeg.

5186611[/snapback]

 

 

er en del bugs i demoen iallefall.. f.eks skyggen min bestod av ca 100 gråe firkanter :p og jeg opplevde å kjøre gjennom en vegg :dontgetit:

Lenke til kommentar

hehe, man skal jobbe for å finne spill uten bugs. klarte selv å kjøre igjennom en purkebil i går, vet ikke helt hvordan jeg fikk det til, men jeg tror jeg landa oppå den og datt inni, så da kjørte jeg igjennom den da jeg stakk fra åstedet. egentlig bare glad for at jeg ikke satte meg fast jeg.

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
hva mener du med å svinge skikkerlig? er da ikke noe vanskelig å svinge i MW heller.

Det er jo nettop det som er elendig handling. Selv en fem-åring kunne kjørt dissa bilene.

5163398[/snapback]

 

Med ratt og pedaler tror jeg ikke noen 5-åringer i min barnehage hadde klart og komme seg gjennom spillet hvetfall. Synes handlingen er veldig bra jeg, kunne sikkert vært bedere, men dette er uten tvil det beste nfs spillet hvis man har ratt og pedaler. Er første gang jeg har spilt et bilspill med ratet mitt hvor jeg faktisk må konstrere meg, og holde på rattet, slipper man rattet mister man jo kontrollen med en gang.

 

Pluss at jeg synes det er bra hvordan rattet følger spillet, hopper man i lufta blir rattet lett som en fjær, og kjører man på ujevnt terreng så rister det som bara det, o.s.v.

 

Synes virkelig de har klart og komme med et bra spill denne gangen jeg. Nå er det faktisk 3 nfs spill jeg synes er bra.

NFS High stakes

NFS Porche

NFS Most Wanted

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...