Gå til innhold

Demo av Need for Speed: Most Wanted (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg legger ved et screen med 1024 oppløsning, uten vsync, og aa på medium, og resten på fullt.

 

NFS-MW.JPG

*OBS, bildet er nedskalert til 60% av originalstørrelse for ikke å rote til forumskinnet*

 

Jeg har overhodet ikke merket noe til fpsproblemene folk snakker om her. Hvorfor vet jeg ikke, men har altså ikke det.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

jeg har ærlig talt gigantiske problemer med å forstå hvordan noen kan mene at dette er et bra produkt. det er et bilspill blottet for alt av kjørefølelse,selv gode gamle screamer har bedre handling enn dette spillet.et lite eksperiment til dere, stopp bilen og sving 100% til enten venstre eller høyre, så gir dere gass, bilen SKLIR pittelitt på skrått fremover istedenfor å svinge, selv i burnout spillene så går det faktisk an til å svinge skikkelig. fartsfølelsen som noen skryter av er jo fraværende, tittet litt til side og la merke til at jeg ikke akkurat suste forbi hus og trær, selv om jeg kjørte i 110MPH.

 

most wanted er et makkverk av et bilspill, et direkte hån mot hele genren.

tanken er utmerket, spillet kunne vært veldig bra hvis de bare hadde levert en bedre kjørefølelse. dette er rett og slett for dårlig til å være sant

Lenke til kommentar
jeg har ærlig talt gigantiske problemer med å forstå hvordan noen kan mene at dette er et bra produkt. det er et bilspill blottet for alt av kjørefølelse,selv gode gamle screamer har bedre handling enn dette spillet.et lite eksperiment til dere, stopp bilen og sving 100% til enten venstre eller høyre, så gir dere gass, bilen SKLIR pittelitt på skrått fremover istedenfor å svinge, selv i burnout spillene så går det faktisk an til å svinge skikkelig. fartsfølelsen som noen skryter av er jo fraværende, tittet litt til side og la merke til at jeg ikke akkurat suste forbi hus og trær, selv om jeg kjørte i 110MPH.

 

most wanted er et makkverk av et bilspill, et direkte hån mot hele genren.

tanken er utmerket, spillet kunne vært veldig bra hvis de bare hadde levert en bedre kjørefølelse. dette er rett og slett for dårlig til å være sant

5145009[/snapback]

 

Jeg syntes personlig det er mye spillglede her ;) Gøy med masse politi biler :thumbup:

 

btw: prøvde det du sa: bilen sklir kansje litt fremover før den begynner og spinne i ring...

 

Og fartsfølesen er veldig god, spesielt når en ligger i 6gir etter og ha brukt Nitro...hehe :thumbup:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Har aldri hatt noe i mot den urealistiske handlingen. Syns forøvrig det er gøy :-) En ting som irriterer meg, er at spillet (hvertfall demoen) ikke støtter dual core cpu. Dermed må jeg sette Affinity til 1 kjerne.

 

Men veeeldig bra grafikk, da! Ble overrasket, for jeg trodde screens løy, som vanlig..

5145359[/snapback]

 

ja vet

Endret av kriss99
Lenke til kommentar

ok så er kanskje ikke fartsfølelsen helt på topp, men så er veiene ofte ganske breie også, og det ødelegger noe for fartfølelsen.

 

en annen ting som har mye å si er kameravinkelen. bumpercam er alltid best i NFS og gir alltid bedre fartfølelse i bilspill. i alle fall som jeg har erfart, og jeg spiller mye bilspill.

 

sånn ellers så synes jeg at dette lover veldig bra gfor most wanted, og jeg ser virkelig fram til fullversjonen.

 

nå vet vi at grafikken er bra og banene er gode, så nå blir det spennende å se hvor mye oppgraderinger og tuning deler de har fått med denne gangen.

 

btw, noen som har klart over 2000km/t sammenlagt på fotoboks løpet enda? min rekord (med porscha) er 1984km/t :ermm: er sykt vanskelig å komme over 2000...

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Ja da har jeg fått testet det, riktig nok fikk jeg ikke loov til å bruke høyere oppløsning enn 800*600 med mitt 9700pro kort. Testet med ratt og pedaler og må si at det er FØRSTE gang jeg klarte og spille et need for speed spill med ratt og pedaler. ENDELIG.

 

Ser at folk klager over dårlig handling(engelsk) o.s.v i dette spillet, men jeg synes den var faktisk bedere enn alle andre need for speed serier, så bra at det gikk ann og brukre ratt. Føltes mye bedere med ratt og pedaler enn det noen gang har gjort i nfs serien, eneste som funka digg med ratt var nfs porche.

 

Ser ut som at pc'n trengs oppgradering hvis jeg skal vurdere å kjøpe meg dette spillet da, jeg mener 800*600 er jo ikke mye og rope hurra for.

 

Men en annen ting, hvorfor i huleste er ikke spillet i 5.1? jeg mener kun stero er jo helt utrolig skuffende :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...