Gå til innhold

Screamo, hardcore og emo


Anonym5656

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Avenged Sevenfold.

 

Pm gjerne "Glint" på hw.no, han er stor-fan av Atreyu og Avenged Sevenfold. Han vet mye mer om slik musikk enn meg. :)

Avenged er da mer trash-metal enn emocore.

 

Pluss at du sikkert baserer inntrykket ditt på City of Evil, som er den dårligste av platene deres. Skjekk ut Waking the Fallen, så kan du igjen prøve å si at Avenged er emocore/hardocre lol.

Endret av MrRexor
Lenke til kommentar
Trash indeed. :>

 

Jeg finner ikke, med min snevre erfaring, skal nevnes, grunn til å kategorisere Avenged Sevenfold under thrash.

 

Red.: Quote gamle poster? Yesplx.

Første jeg så. Dog et band med et så stort spekter kan bli vanskelig å kategorisere.

Back to topic. :yes:

Endret av MrRexor
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

han vill ha screamo, emocore og hardcore... hvorfor er det da so mange so nevner metalcore grupper da... vist du liker emocore so betyr det ikke at du liker Hatebreed... for å si det rett ut metalcore er ganske "hard" musikk i forhold til emocore og hardcore

 

å en ting til... hardcore ligger under punk menst metalcore ligger under metal so det blir feil å nevne metalcore grupper...

Endret av arnt90
Lenke til kommentar

Arnt90: Vis du hadde lest hele tråden, så hadde du funnet ut at denne tråden ble laget i 2004, og at han har funnet alle emocore/screamo/hardcore-bandene han liker, og vi her inne har kommet fram til at tråden kan fortsette men vi anbefaler sjangre som de som liker emocore/hardcore/screamo kan like :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...