Gå til innhold

Screamo, hardcore og emo


Anonym5656

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skjønner IKKE, ossen du kan kalle det pop.

 

Alkaline Trio kan vell strengt tatt også nevnes.

Ehm. Alkaline Trio? Pop? Jahaaaaa?

Er en stooor forskjell på feks. Simple Plan og Alkaline Trio ..

 

Du missforsto.

Jeg sa at Alkaline Trio kan nevnes GENERELT. Ikke under sjangeren pop. Men rent generelt i denne tråden.

Og. Ja, jeg vet. Har enn god del sanger selv.

Lenke til kommentar
Skjønner IKKE, ossen du kan kalle det pop.

 

Alkaline Trio kan vell strengt tatt også nevnes.

Ehm. Alkaline Trio? Pop? Jahaaaaa?

Er en stooor forskjell på feks. Simple Plan og Alkaline Trio ..

 

Du missforsto.

Jeg sa at Alkaline Trio kan nevnes GENERELT. Ikke under sjangeren pop. Men rent generelt i denne tråden.

Og. Ja, jeg vet. Har enn god del sanger selv.

Ok, bra ;)

Lenke til kommentar
Forresten, Krokanrull, har du hørt den nye skiva til Protest the Hero?

 

Tillater meg å svare på denne jeg også. Har forhåndsbestilt plata med t-shirt og poster, men har ikke mottatt den ennå.

 

Lastet ned albumet, og hørte igjennom. Jeg synes de har strukturert noen av sangene alt for rotete. Greit, jeg skjønner at de er fan av spesielle tidssignaturer, men noen steder er det bare for mye av det gode. Det er litt småsynd at de har gått mer mot metal på dette albumet også. Kezia var perfekt, og er etter min mening bedre enn det nye.

 

Er litt enig i det du sier, men må si at den var rett og slett fantastisk alikevel. Men Kezia er som sagt et mesterverk.

Hvor fikk bestilte du ifra btw? Har forferdelig lyst på en t-skjorte selv.

 

Og, ja, Krokanrull, definitivt å anbefale til alle som ikke har hørt den. Kezia også såklart.

 

 

Var en preorder-banner på myspacen deres før albumet ble utgitt! Ser ut som det er fjerna nå, men du får vel tak i andre tees osv på merch-sia deres! :)

 

Posteren og tee'en som var med i preorderpakken var limited editions hvertfall!

Lenke til kommentar
Går ut i fra at du mener protestthemerch.com som merch-sida dems. Der er det dessverre nesten ingenting igjen. Var noen kjempetøffe for noen uker siden bare.

 

Sant, men preorderen var fra en annen side. :) Uansett, Snakebeasts Redux er jo fet. De hadde mye mer for ikke så lenge siden hvertfall.

Lenke til kommentar

Tror det er 200 kr maks uten toll ja. Noen sider som play.com løser dette på en genial måte når man bestillere flere ting under 200 kr for over 200 kr til sammen. Sender alt separat.

 

Er fortsatt igjen 2 tøffe t-skjorter og en hoodie på protestthemerch.com, men var mye mer og mye tøffere ting der før.

Lenke til kommentar

lostprophets er digg ja. Å sitte å høre gjennom "Start Something" er pur nytelse. Gleder meg til det nye albumet også, noen som har peiling på når det kommer i år?

 

Forresten, alle som liker post-hardcore/alternative, sjekk ut Hell Is for Heroes. Fant nettopp ut om dem selv, og de er jo kjempedigg.

Lenke til kommentar

Lostprophets har 2 av 3 gode plater. The Fake Sound Of Progress og Start Something er digg! Mens nyeste Liberation Transmission var så som så. De nye albumet skulle bli hardere sa bandet! Så det er jo bra. :)

 

Hell Is For Heroes eier ja, blade-bunny. Hørte dem første gangen da jeg gikk i 6-7. klasse da videoen til I Can Climb Mountains kom på ZTV. Ganske bra britisk band. The Neon Handshake er å anbefale, virkelig.

 

Videon har sine absolutte høydepunkter rundt 01:49 og utover. Kult riff. Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...