Gå til innhold

Noen som vet om et gratis MMORPG spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anarchy online kan lastes ned gratis (gjør det akkurat nå), ellers kan du jo spille runescape.

5103421[/snapback]

 

Hvis jeg husker riktig, så er runescape en betaverson enda, lastet det ned i går, men fikk ikke spilt da, så tror ikke det går lenger, men AO er et bra alternativ, og hvis du vil ha Xpack så må du betaler hver måned..

Lenke til kommentar

The O: Den vanlege versjonen er gratis, men skal du få tilgang til utvidingspakkane må du betale for dei.

 

You can play free of charge until January 15th 2007. Should Funcom deem that server load or other unforeseen events will lessen the experience for paying subscribers the offer will be terminated at our discretion. The free version does not include access to any of the three expansion packs. Should you wish to upgrade to any of the expansion packs monthly subscription and client fees will be added

http://www.anarchy-online.com/free/ad_campaigns/freecampaign

Lenke til kommentar
Anarchy online kan lastes ned gratis (gjør det akkurat nå), ellers kan du jo spille runescape.

5103421[/snapback]

 

Hvis jeg husker riktig, så er runescape en betaverson enda, lastet det ned i går, men fikk ikke spilt da, så tror ikke det går lenger, men AO er et bra alternativ, og hvis du vil ha Xpack så må du betaler hver måned..

5103534[/snapback]

 

Jeg spilte det på nettet og trengte ikke å laste ned noe.

Det er en kjøpe versjon også med bedre grafikk og flere ting.

Lenke til kommentar
Anarchy online kan lastes ned gratis (gjør det akkurat nå), ellers kan du jo spille runescape.

5103421[/snapback]

 

Hvis jeg husker riktig, så er runescape en betaverson enda, lastet det ned i går, men fikk ikke spilt da, så tror ikke det går lenger, men AO er et bra alternativ, og hvis du vil ha Xpack så må du betaler hver måned..

5103534[/snapback]

 

Jeg spilte det på nettet og trengte ikke å laste ned noe.

Det er en kjøpe versjon også med bedre grafikk og flere ting.

5103545[/snapback]

Er ikke hjemme nå, så jeg må ha tenkt på noe annet, min feil.

Lenke til kommentar

Project Entropia

 

Second Life (gratiskontoen)

(krever god båndbredde da en hele tiden downloader custom content laget av andre spillere samt videoer, radiokanaler m.m.).

 

Rose Online

 

 

Det er jo bare å søke på nettet forøvrig. Av spillene over har jeg ikke prøvd Rose. Second Life har to typer kontoer - den betalte inkluderer et landområde du betaler leie for i form av månedsavgift samt at du får automatisk en del in-game credits uansett om du spiller eller ikke, mens gratiskontoen lar deg fremdeles gjør det aller meste. Jeg prøver for tiden gratisversjonen, som er ganske underholdende. Bare husk på at Second Life ikke er et MMO spill. Det er mer en virtuell online verden, en diger virtuell sandkasse hvor du med et enkelt programmeringsspråk kan lage stort sett hva du vil, og du kan streame både audio og video (altså i realtime). Ingen MMO spill har slike muligheter per i dag.

 

Project Entropia krever at du skyter inn ekte penger om du vil gjøre annet enn å løpe rundt og utforske steder, prate med folk og leke med emotions. Det er uansett gratis i den forstand at du kan logge inn og løpe rundt og sånn sett ha det moro en stund før du eventuelt velger å putte inn f.eks. en hundrelapp slik at du kan få på deg bedre klær og skaffe deg et våpen og ammo, eller utstyr for å finne olje, mineraler og slikt.

 

Anarchy Onlines gratisversjon (Classic) vil vare UTOVER i 2006, da Funcom har funnet ut at det var en god måte å markedsføre spillet for de som ennå ikke har hørt om det eller prøvd det. Det vil ikke stoppe i januar 2006, ihvertfall ikke etter hva Funcom selv sa.

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk man kan spille project entropia fullstendig uten å betale penger, men da trenger man en god dose tålmodighet. Man må nemlig springe rundt (uten våpen) og ved hjelp av tankekraft samle svette fra monster. Den hardt tjente svetten må så selges til spillere for PED's (som er spillets valuta).

Noen som har kommet noen vei med dette?

Lenke til kommentar

Prøver å laste ned project-entropia, men får bare en feilmelding...

 

Error message: An error occurred when trying to download a file.

 

Error description: File: "CLDLLPatcher.exe"

Reason: Passive FTP connection failed.

 

Suggestions: Read the error description. The reason may be informative enough. Below is some general suggestions for some error reasons.

 

Server occupied

Please wait a while and try again later.

 

Connection/receive failure

The download server may be down. If the error always occur, please check your internet and firewall settings for the FTP protocol (passive mode).

 

Could not create local file

You may need to log in as an administrator or make the administrator set file permissions for the Project Entropia folder for your account.

 

If you don't know what to do, contact MA support via the web site and include the error reason in the support case description.

og valgene trye again and cancel.

Noen som ikke får lastet ned heller? har ikke på noen brannmurer heller for øyeblikket, så det kan heller ikke sperre for :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg tror faktisk man kan spille project entropia fullstendig uten å betale penger, men da trenger man en god dose tålmodighet. Man må nemlig springe rundt (uten våpen) og ved hjelp av tankekraft samle svette fra monster. Den hardt tjente svetten må så selges til spillere for PED's (som er spillets valuta).

Noen som har kommet noen vei med dette?

5105171[/snapback]

Jeg har prøvd, men jeg greier ikke å "loote" dyran når jeg har "av svetta" dom, jeg får opp et loot vindu, men greier ikke å få det over i backpacken, noen som veit?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...