Gå til innhold

Noen som vet om et gratis MMORPG spill?


Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned den siste PE klienten og lagde ny karakter i dag for å gi det et nytt forsøk. Den gamle kontoen virker å ha forsvunnet uansett, med alle skillene jeg hadde der. Synd, men ingen katastrofe.

 

Melkingen av mobbene tok ikke lang tid å finne ut av, og når du får noe svette fra dem vil det automatisk havne i ditt inventory (i), det er bare å klikke "Close" på det vinduet som popper opp. Du må bla litt i inventory for å finne den typen ting, men jeg fant det ihvertfall der etter ha å melket noen dyr for svette. Du skal ikke behøve å dra det fra lootvinduet eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har holdt på med entropia noen dager nå, og det ser ut som det helt fint går an å spille uten å legge inn en eneste krone i det. Man må bare samle en hel masse svette, nok til å kjøpe seg et våpen og så er man igang.

 

Sjekk også ut www.mmoland.com, der kan man blant annet laste ned og spille deler av endless ages gratis (litt som med anarchy online, der du må betale for å få tilgang til hele spillet). Ganske trivelig spill der du kan lære deg å morphe til forskjellige dyr og tidlig lærer deg å fly rundt om kring i de store områdene spillet byr på.

Selv sliter jeg litt med å laste ned spillene fra akkurat den siden, noen som har opplevd samme problemet?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Når du sier "gratis" så regner jeg med at du mener "ingen måntelige utgifter".

I så fall anbefaler jeg GuildWars. Du kjøper spillet i butikken og spiller online i en mmo verden gratis. Dette spillet er nytt.

 

Må alt være gratis så kan du spille det gamle Anarchy online...., ikke at jeg hadde giddi å spille det grind spillet. GW har mye mer å tilby en person som deg tror jeg. Veldig likt WoW er det også.

Lenke til kommentar
FLYFF!

 

Veldig nytt, og har fortsatt en del mangler. Men artig lell. :wee:

5170649[/snapback]

 

Lasta det ned, og det var faktisk litt morro :)

Ligner litt på ROSE online.

Er dette bare en beta versjon, eller er det full versjonen?

5172723[/snapback]

 

Prøvde også litt på det og det var litt kult.

Så ikke at det sto noe om at det var beta.

Men det er sikkert mye som kan fikses, som å gå under vann.

Lenke til kommentar

Litt OT:

Jeg har spilt litt på noen mmorpg og begyner å tro at de er litt oppskrytt.

I forhold til min opplevelse av mmorpg vs singelplayer spill så er det ikke så veldig kult.

Det er for eksempel vanskelig å få fortalt en så komplisert og dyp historie som i mgs i et mmorpg. Den historien passer jo selvfølgelig ikke i et slikt spill, men poenget er at vist spillet er bra lagt så får ihvertfall jeg mer ut av singelplayer spill.

 

Edit:

Ja jeg vet og vil pressisere at jeg ikke har spilt mye på mmorpg spill, og har sannsyneligvis ikke opplevd det på sitt beste. Men jeg har et ganske godt bilde av slike spill på sine bedre dager.

Endret av The O
Lenke til kommentar
Second Life, hva går spillet ut på? er det mulig å sloss eller lignende? finnes det noe form for pvp i spillet?

Spillet ser litt spennende ut må jeg innrømme.. hvis noen har testet spillet, kunne du vært så snill og fortalt litt om spillet da?

5174155[/snapback]

 

 

Second Life er veldig spesielt i det at det egentlig ikke kan kategoriserers. Det har en drøss interaktive spill _i spillet_, laget av andre spillere, det har utallige aktiviteter en kan prøve gratis eller for en liten penge (det finnes en ekte økonomi i spillet, som i Prosjekt Entropia, og har du skills i å lage ting kan du f.eks. selge det til andre spillere), det har museer, private hus designet og oppført av spillere som ønsker å se drømmehuset sitt i denne virtuelle online-verdenen, en kan spille FPS spill og bruke våpen om en vil (hvorfor ikke lage en supergunner selv) O.S.V.

 

Er du bra i 3D kan du smelle opp nær sagt hva som helst med 3D verktøy og litt programmering.

 

Grafisk sett er det ikke akkurat en perle, og jeg har seriøse performance problemer på min raske PC når jeg kjører det, så det blir ikke "spilt" særlig mye for tiden. Det er moro å fly omkring og prøve ut diverse eksperimenter folk har laget i den verdenen.

 

Det krever som sagt en god internettforbindelse, og da mener jeg det. Streaming audio og video, millioner av objekter overalt som er laget av spillere, en verden som hele tiden utvides, alt dette krever veldig mye.

 

Jeg har ikke prøvd PvP i Second Life, og tror ærlig talt det ikke på noen måte kan måle seg med MMORPG spill med PvP generelt. I SE blir det mer nok et eksperiment hvor folk finner ut hva de kan gjøre i SE.

 

Så det handler mest om å prøve ut ting, eksperimentere og selvfølgelig chatte med folk. Nå kan en jo spille gratis om en vil, så det er bare å prøve det ut, samt lese litt her og der på fora og slikt.

 

Jeg spiller Project Entropia jevnlig nå. Målet er å bli bra på construct og mining. Det koster penger igjen, så det er kanskje ikke så aktuelt. Men jeg stikker innom SE av og til, og. Det er helt unikt med tanke på alle mulighetene som ligger i det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

 

Lasta det ned, og det var faktisk litt morro :)

Ligner litt på ROSE online.

Er dette bare en beta versjon, eller er det full versjonen?

5172723[/snapback]

 

Prøvde også litt på det og det var litt kult.

Så ikke at det sto noe om at det var beta.

Men det er sikkert mye som kan fikses, som å gå under vann.

5173440[/snapback]

 

De har drevet en del betatesting på det i lang tid nå, så det er vel kanskje ikke beta enda. Men det er fortsatt ting og tang som fikses på. Synes det er veldig gøy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...