Gå til innhold

ny receiver og høytalere, lavt budsjett(4000,-)


Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt forsterkeren(vsx 915s), men høytalerne er ennå ikke sendt.

 

Jeg må ikke ha høytalere på denn størrelsen, men eltax høytalerne var de jeg fant som kostet under 2000,- som var best. Hvis det er noen som er bedre så si fra.

Jeg må ha høytalere som er bøk farge pga rommet de skal være i.

 

Jeg kan kjøpe høytalere til 2500,- fordi jeg fikk forsterkeren til 2999,-.

5426802[/snapback]

Sjekk ut Xelent SPW 10.

Hvis du ringer de er jeg sikker på at du får prutet de litt.

Det er svært gode elementer i de høyttalerne i forhold til prisen.

 

Edit: Ta forresten en titt i denne tråden fra AVForum.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble veldig interessert i Dynavoice Challenger M85. De var jo egentlig herlige. De spiller vel bra, men de er kanskje litt dyre(men klart verdt prisen)

 

Er litt usikker på om de passer inn sammen med "bøk" rommet mitt. Men er de verdt å vente et par måneder på?

Lenke til kommentar
Ble veldig interessert i Dynavoice Challenger M85. De var jo egentlig herlige. De spiller vel bra, men de er kanskje litt dyre(men klart verdt prisen)

 

Er litt usikker på om de passer inn sammen med "bøk" rommet mitt. Men er de verdt å vente et par måneder på?

5434441[/snapback]

 

sjekk ut proson høytalerne som er satt ned til 1995,- hos hificenter.no ! tror de er bra!

Lenke til kommentar
de ligger på forsiden i sånn KUPP titng... kan kunn kjøpes i en hificenterkjede butikk !

5434787[/snapback]

 

Feil farge. Vet det er en baggatell, men må holde på "stilen" i rommet(høres kanskje dumt ut).

 

Uff ser ut som jeg ender opp med eltax. Håpet på at Dynavoice Challenger M85 var lik farge som bøk, men det ser ikke sånn ut.

Lenke til kommentar

er ikke denne fargen du tenker på? dynavoicem85calvados.jpg

 

skjønner godt at du er opptatt av farge. er jo tross alt et ganske stort og synelig møbel.

 

har forresten hatt de Proson R62MkII du linket til tidligere. kjøpte de for 2000,- fra fyndbørsen. ikke så verst høyttalere det. kjempeflott diskant, en av de bedre i prisklassen vil jeg tørre påstå. spiller veldig dypt også og funker meget bra til film. så kjempemusikalske er de desverre ikke og har ikke helt det store punche i bassen. men man kan jo ikke få alt for et par små tusenlapper..

Endret av phax
Lenke til kommentar
er ikke denne fargen du tenker på?

 

Jepp, det er den fargen.

Den er jo nesten lik håper jeg. Jeg leste litt om de og de har fått veldig bra kritikk. De er heller ikke så store heller(bredde, 8"), har ikke ekstremt stort rom.

 

Men er de verdt å spare til? Vil jeg få mye mer for de 3500,- kr i forhold til 2000,- kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...