Monkey Spr@yer Skrevet 2. november 2005 Skrevet 2. november 2005 Hei Etter å ha sett alle episodene til Pure Pwnage var det med glede at jeg lastet ned en voice pack til UT2004. Problemet er at den virker ikke. Jeg har gjort som readme'en tilsier og ekstraktert alle filene til UT2004/System mappa og endret på ut2004.ini filen og lagt til den nødvendige ekstra linjen. Men fortsatt hører jeg ikke de ekstra tauntene Kan noen hjelpe meg? Takker for alle svar
DaChronix Skrevet 3. november 2005 Skrevet 3. november 2005 lol, er vel ikke noe rart du ikke får noe lyd den fyrn som har laget den må jo være helt bak mål da det ikke finnes noen .uax (lydfil)
Monkey Spr@yer Skrevet 30. november 2005 Forfatter Skrevet 30. november 2005 lol, er vel ikke noe rart du ikke får noe lyd den fyrn som har laget den må jo være helt bak mål da det ikke finnes noen .uax (lydfil) 5100295[/snapback] Hva mener du med det? Er ikke .uax lydstandarden til Unreal Tournament 1?
steffis_11 Skrevet 30. november 2005 Skrevet 30. november 2005 Jeg vet ikke om UT har .uax, men det fins mange andre spill som har .uax lydfiler. Det er 100% sikkert
DaChronix Skrevet 1. desember 2005 Skrevet 1. desember 2005 Jeg vet ikke om UT har .uax, men det fins mange andre spill som har .uax lydfiler. Det er 100% sikkert 5231299[/snapback] alle UNREAL-ENGINE baserte spill har .uax lydfiler det svarer på det dere sier beggeto
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå