Gå til innhold

Den Store AMD DC Opteron oc tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merkelig at Komplett ikke forstår at Opteronene kommer til å bli en suksess... Merkelig at de ikke tar dem inn på lager med en gang!

5114746[/snapback]

 

 

det er faktisk veldig rart... er jo faktisk en konkurent til X2, men kanskje ikke amd har lyst og konkurere med seg selv :roll:

 

ser de har den på komplett.co.uk men ikke på newegg.com

Lenke til kommentar
Synes at hw.no burde teste en slik s-939 Opteron og dens overklokkingspotensiale! Om de blir populære så tar vel nettbutikkene de inn på lager litt tidligere også..

5113553[/snapback]

 

jeg har en slik 144 CABNE i riggen for øyeblikket, planen var en test som allerede skulle vert ferdig, men tror ikke det blir noe av allikevel.. for det første så når den ikke lenger enn 2.6 med en 3000+ stock kjøler, for det andre så har den den verste coldbugen noensinne.. konker ut uansett hva jeg gjør med fasekjøling, tror jeg kommer til å selge den, gidder ikke stresse mer med den nå :(

 

grunnen til at ingen nettbutikker har den inne er at de ikke klarer å få tak i... min er importert fra en fyr på XS..

Lenke til kommentar
AMD Opteron 165 til 2644,- hos data butikken.com er det svenske kroner? liker dette, prisfall er alltid gøy :thumbup:

5125036[/snapback]

 

Neida, det er norsk pris. Når jeg bestilte min derfra kosta den 3900 kr, så kom komplett med 165 til 2990, så jeg bestilte derfra og kansellerte hos databutikken.com. Men nå gidder jeg ikke å avbestille igjen. For lite å hente. Dessuten er databutikken.com kronisk dårlige på returer og kundservice.

Lenke til kommentar

Sjøl bestilte eg i 1300 tida,man må som oftest bestille før 12 om det skal bli sendt samme dag.

Tok hjem på kvelden så det vil vell si at pakken kommer på døra fredag en eller annen gang. Står beløpet en har betalt på pakken? Samboer'n vet nemlig ingenting av dette, og tror ikke hun blir fornøyd, da eg har kjapt altfor mange cpu'er i år.. hehe :) Eg er nemlig ikkje hjemme fredag ettermiddag. :dontgetit:

Endret av Furyfax
Lenke til kommentar

så utrolig bra..... kjenner meg igjenn :whistle: det skrå stramme blikket " har du ikke bruk nok penger på data dette året? må vel ha brukt snart 20000,-" svaret er standar nei kanskje litt over 10k men ikke mere.

 

problemet mitt er at hvis jeg vil ha en 165 må dama ta den med når hun kommer på besøk....

 

mener det er bare pakseddel på den, altså du ser bare adress. må vel uanset være mystiskt at du får en pakke som du ikke forteller no om...

 

blir utrolig fett, blir morgen kaffe på lørdag men forhåpentligvis godt lesestoff om hva dere oppnår. stå på :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...