Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Honde Civic i 387km/t


Pilot_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Front, motor, utveksling på girkasse, dekktemperatur og generellt aerodynamikken på den bilen vil hindre han i å nå slike hastigheter.

 

Han ville fløyet av veien lenge før 387 km/t... Eller, all bling-bling-plasten ville fløyet. :D

 

Faktum er nok at han har feilvisning på ca. 150% på speedometeret.

Lenke til kommentar

Hahaha, ja den var god spesielt siden alle Supercars omtrendt har en toppfart på 310-320km/t, og en vanlig trimma Civic skal klare 387km/t ja da... ikkesant....

 

Har noen kammerater som påstod at de hadde klart 250km/t ned en laang bakke (skal vi si 2,5km strekke) med sving i bånn (Lierbakkene for de som bor i Drammen).

Og dette var med en rusten Audi 80 hahahaha, jeg bare lo godt jeg.

Lenke til kommentar
Har noen kammerater som påstod at de hadde klart 250km/t ned en laang bakke (skal vi si 2,5km strekke) med sving i bånn (Lierbakkene for de som bor  i Drammen).

Og dette var med en rusten Audi 80 hahahaha, jeg bare lo godt jeg.

5033709[/snapback]

 

 

En av de mer optimistiske jeg har hørt må være fra en som hadde helt identisk bil som meg. Altså en Mitsubishi Lancer med 113 hester fordelt på 1,6 liter. Han mente at han hadde hatt den oppi 220 km/t, men det tok visst veldig lang tid. Problemet er at Mitsubishi oppgir toppfarta til 195 eller noe sånt. Pluss at jeg har kjørt gaske fort med min egen bil, og 220 i en slik tror jeg hadde føltes omtrent som å sitte på en tørketrommel.

 

Håper han med "Civic'en" svarer snart as...... :whistle:

Lenke til kommentar
Har noen kammerater som påstod at de hadde klart 250km/t ned en laang bakke (skal vi si 2,5km strekke) med sving i bånn (Lierbakkene for de som bor  i Drammen).

Og dette var med en rusten Audi 80 hahahaha, jeg bare lo godt jeg.

5033709[/snapback]

 

 

En av de mer optimistiske jeg har hørt må være fra en som hadde helt identisk bil som meg. Altså en Mitsubishi Lancer med 113 hester fordelt på 1,6 liter. Han mente at han hadde hatt den oppi 220 km/t, men det tok visst veldig lang tid. Problemet er at Mitsubishi oppgir toppfarta til 195 eller noe sånt. Pluss at jeg har kjørt gaske fort med min egen bil, og 220 i en slik tror jeg hadde føltes omtrent som å sitte på en tørketrommel.

 

Håper han med "Civic'en" svarer snart as...... :whistle:

5033843[/snapback]

Hvis du snakker med han på blink, kan det ta uker før du får svar. Han er treeeig. Post svar når de kommer. :p

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar
Hahaha, ja den var god spesielt siden alle Supercars omtrendt har en toppfart på 310-320km/t, og en vanlig trimma Civic skal klare 387km/t ja da... ikkesant....

 

Har noen kammerater som påstod at de hadde klart 250km/t ned en laang bakke (skal vi si 2,5km strekke) med sving i bånn (Lierbakkene for de som bor  i Drammen).

Og dette var med en rusten Audi 80 hahahaha, jeg bare lo godt jeg.

5033709[/snapback]

 

 

Litt off topic.

Har vært med på 250 km/t oppover Lierbakkene i passasjersetet på en R-33 GTR

 

Men å få en Audi 80 i 250 km/t nedover, må i såfall ha vært i fritt fall...

Lenke til kommentar
Front, motor, utveksling på girkasse, dekktemperatur og generellt aerodynamikken på den bilen vil hindre han i å nå slike hastigheter.

 

Han ville fløyet av veien lenge før 387 km/t... Eller, all bling-bling-plasten ville fløyet. :D

 

Faktum er nok at han har feilvisning på ca. 150% på speedometeret.

5033690[/snapback]

 

 

Mest sannsynlig har han den 14trinns girkassa som står i den superspesialutgaven av Civic'en med Prelude front og Civic hatchback bagasjerom :p

Lenke til kommentar

:!: Hahahaha! Det er en prelude det øverste bildet! Fyren er jo klin gærn i huet jo!! En CIVIC har ikke aerodynamikken, praktisk talt så sliter til og med sportsbilene i luksusklassen å takle hastigheter i 340km/t, og de er laget for fart!! Aerdodynamikken til biler som klarer hastigheter over 340km/t er laget av andre typer metaller og enn bare plast(som var på bildene)... :tease:

 

Broren min sin bil er pretty heavy stylet, er på ca. 400hk, men den gjør ***** meg ikke 380km/t fordet!!

 

Spør om specs, så får vi se.. Jeg har en del programmer her som kan beregne ca. toppfart utfra effekter osv... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...