Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Honde Civic i 387km/t


Pilot_

Anbefalte innlegg

Du må følge med :p I det første innlegget står det jo:

 

der står en Civic VTC boost blood engine 3,2(hybrid)....men har fjerna den nå, den ble for å si de fint overbelasta, så nå står der berre en fin Vtec motor i den

 

 

 

Boost blood 3,2 hybrid motor ;) Han har vel tatt motoren fra en Toyota Prius og gitt den sterkere batterier eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den 450 hesters civicen skulle jeg likt å vite mer om. Har du noe info om den Pluggen?

 

Er vel en slags uskreven regel om at "maks" for forhjulstrekkere er 200-250 hester før understyringa blir helt uutholdelig.

5041952[/snapback]

 

 

Tror kanskje jeg vet hvilken Civic det er snakk om, og jeg har endel bilder av den.

Har sett den i Drammen på streetmeet.

 

Det lå noe informasjon om denne bilen på midnightclub.no sine sider, de oppdaterer siden nå, men infoen og bilder kommer nok snart opp igjen der.

 

T

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar
Var en på blink som sa at Civicen hans gikk 387km/t.

 

huhuey 19 14.10.2005/01:15

 

der står en Civic VTC boost blood engine 3,2(hybrid)....men har fjerna den nå, den ble for å si de fint overbelasta, så nå står der berre en fin Vtec motor i den

 

Tror aldri jeg har hørt noe så urealistisk før. En Civic er ikke litt aerodynamisk for 387km/t uansett hvor stor motor man har. I tillegg er fyren 19 år og skulle gjerne likt å sett han foran rattet.

 

 

:roll:

5032233[/snapback]

 

dette er er da svært lite gjennomtenkt av denne fyren da verdens raskeste bil; koeningsegg ccr har en toppfart på 388km/t og denne bilen har 805hk under tha hood. så det er jo ikke annet enn sprøyt..til tross for at man kan tune biler så får man ingen civic opp i 387km/t uansett hvem man er. (hvis man da ikke tar å bytter til en annen SVÆR motor.)

Lenke til kommentar
Har sterke indisier som peker på at vi har med en 10åring å gjøre ...

 

En hestekraft er den energien som trengs for å trekke en hest fem hundre meter på ett sekund. (Eyvind 10 år)

4999786[/snapback]

(Hentet fra denne tråden)

5033691[/snapback]

 

 

Haha jævli bra beskrivelse. Har forresten en Honda Aerodeck 2.0 EXi som kan trekke 125 hester 500 meter på 1 sekund. :D

Lenke til kommentar
Var en på blink som sa at Civicen hans gikk 387km/t.

 

huhuey 19 14.10.2005/01:15

 

der står en Civic VTC boost blood engine 3,2(hybrid)....men har fjerna den nå, den ble for å si de fint overbelasta, så nå står der berre en fin Vtec motor i den

 

Tror aldri jeg har hørt noe så urealistisk før. En Civic er ikke litt aerodynamisk for 387km/t uansett hvor stor motor man har. I tillegg er fyren 19 år og skulle gjerne likt å sett han foran rattet.

 

 

:roll:

5032233[/snapback]

 

dette er er da svært lite gjennomtenkt av denne fyren da verdens raskeste bil; koeningsegg ccr har en toppfart på 388km/t og denne bilen har 805hk under tha hood. så det er jo ikke annet enn sprøyt..til tross for at man kan tune biler så får man ingen civic opp i 387km/t uansett hvem man er. (hvis man da ikke tar å bytter til en annen SVÆR motor.)

5076302[/snapback]

 

 

Flere biler som er raskere enn Koenigsegg.

 

1988 Callaway Sledgehammer Corvette 409.9km/t

2004 Bugatti Veyron 16/4 406km/t

1994 Dauer 962 LeMans 402.3km/t

 

for å nevne noen

Lenke til kommentar
Var en på blink som sa at Civicen hans gikk 387km/t.

 

huhuey 19 14.10.2005/01:15

 

der står en Civic VTC boost blood engine 3,2(hybrid)....men har fjerna den nå, den ble for å si de fint overbelasta, så nå står der berre en fin Vtec motor i den

 

Tror aldri jeg har hørt noe så urealistisk før. En Civic er ikke litt aerodynamisk for 387km/t uansett hvor stor motor man har. I tillegg er fyren 19 år og skulle gjerne likt å sett han foran rattet.

 

 

:roll:

5032233[/snapback]

 

 

jeg må virkelig si at den fyren ikke er god i hue.. hvorfår skal hans civic gå raskere en en 911 banebil? så et klipp der en porche 911 turbo ellns begynte å fly når den paserte 311 km/t. han har ikke peiling! ^^ stakkars fyr :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...