Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Honde Civic i 387km/t


Pilot_

Anbefalte innlegg

Var en på blink som sa at Civicen hans gikk 387km/t.

 

huhuey 19 14.10.2005/01:15

 

der står en Civic VTC boost blood engine 3,2(hybrid)....men har fjerna den nå, den ble for å si de fint overbelasta, så nå står der berre en fin Vtec motor i den

 

Tror aldri jeg har hørt noe så urealistisk før. En Civic er ikke litt aerodynamisk for 387km/t uansett hvor stor motor man har. I tillegg er fyren 19 år og skulle gjerne likt å sett han foran rattet.

 

 

:roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter hva jeg hører av en del "eksperter", så går det ikke ann å sette lystgass på Civic, så hvordan få den til å gå så fort da? :hmmm:

 

 

Off topic: Jeg har forresten 60 hester i bilen min også, men den gjør 1437 km/t...

 

(sorry usakligheten, men måtte bare med tanke på at meg og han mest sannsynlig har like mange hester :p )

Lenke til kommentar

Det verste er at alle kommer inn på blink-sida hans og skriver i gjesteboka "Fy faen aZZ!!111 Drit bra du u har liZZom!! :dribble:"

 

 

 

Edit: Dette er visst kjerra:

 

Uomregistrert__bilen_min_.JPG

 

civicen_etter.jpg

 

Ser dere at den har liten tiss? :p

 

En ting til; er det bare jeg som synst at den ser ut som en Prelude på det øverste bildet?

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar

Så mye styling, og fortsatt 1,5" eksos? Må være fordi det er en hybrid...

 

Ikke nok med at den er en Prelude... Preluden har vindavvisere på vinduene, det har ikke Civicen han hevder er samme bil. Dessuten er skiltholderen bak gått fra europeisk til japansk/amerikansk stil.

 

 

Før:

civicen_f_r.jpg

 

 

På "filer" så er det bildet av den greia her med bildetekst: Med bildetekst: "denne her !! den har e jævla lyst på !!"

 

http://blink.dagbladet.no/user/files/h/hu/...y/FYYY_FAEN.jpg

 

 

Gutten eier jo ikke smak. :roll:

 

Og anlegget han hevder å ha er jo fra en Civic hatchback?

 

 

La igjen denne i gjesteboka hans:

 

Prelude front, Civic coupe hekk, og Civic hatchback bagasjerom? Merkelig blanding du prøver å skryte på deg der syns jeg.

 

Endret av walter_melon
Lenke til kommentar

@:Walter Melon - Det er jo bare noen Lexus style baklamper og noen felger i 16" dim og mest sannsynlig ikke samme bil som han peker på det bildet der bilen har vinge og noen fetere baklamper enn den med Lexus lyktene...

 

Den "Civic'en" over den Civic'en med vinge, er for øvrig Bilsport og Autofil's Honda Prelude, som de bruker som demobil på messer ol..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...