Gå til innhold

Alastor og Oysfaerg er nye moderatorer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gratulerer begge to :D:fun:

 

Jeg lurer på hvor mange søkere det var? Kanskje en høvding kan svare på det? Det hadde vært gøy å vite om det er rene idol-tilstander eller om det var slapp søking.

5023024[/snapback]

 

Sikkert mange som søkte på dette vil jeg tro noen bare for å søke,andre med håp om å bli mod, uansett så har en vel ikke noen grunn til å klage om en ikke har søkt :)

Lenke til kommentar

Ikkje noko poeng i å være lei seg. Dei som fekk jobben var nok betre egna til oppgåva, og dei som meldte seg opp hadde forhåpentlegvis alle med formål å heve kvaliteten på forumet.

 

Så om styret har vurdert at Alastor og Oysfaerg er dei som er best egna, så må me stole på at dei har gjort ein korrekt vurdering. Dei, som alle andre har forumets beste i sine tankar. ;)

Lenke til kommentar

Takk for alle gode ønsker :). Nå skal vi nye iallefall prøve så godt vi kan å hoppe etter Wirkola - Eller "moderere etter tom waits for alice" som dette sitatet burde permanent skrives om til ;).

 

Øyvind: Ja vi har hatt varme og gode diskusjoner sammen :p, jeg skal forøvrig prøve å holde meg selv på et litt mer kjølig nivå i diskusjoner framover :).

 

Nok en gang, takk alle sammen!

 

mvh

Jon AKA Alastor

 

PS: Støtter forresten Oysfaerg i kampen for World Peace (og fillibombombomm)

Lenke til kommentar

Bare et lite spørsmål, hvorfor har vi enda ikke fått en skikkelig moderator i musikk/film&TV-delen. Det var nesten hele grunnen til at jeg søkte på jobben, er lei av alle tullepostene på den delen av forumet.

 

Vil forresten benytte anledningen til å takke Øyvind og Hyrlen som har støttet mitt kandidatur. Vi møtes ved neste korsvei.

Lenke til kommentar

Alastor er en bruker jeg kan mimre lenge over og må inrømme at jeg lenge har sett han her som en mulig moderatorkandidat:

Alastor: Ønsker deg alt til lykke og prøv å ikke bruke for mye tid, for jobb er det alltid her, kunnskap har du nok av, og stol på deg selv og gjør avgjørelser som du er sikker på - hvis ikke bruk kanalene til å spørre andre modder.

 

Oysfaerg grattis; kan ikke si at jeg vet hvem du er :)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...