Gå til innhold

Fikk stipendet i dag! Trenger bærbar ca 7 - 8500


twicedice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå ble det mye politikk her syns jeg. Neste gang anbefaler jeg et annet Topic, kanskje "Ranet minibank. Ny bærbar?" blir mindre kontroversiell :)

 

Ontopic: PS-maskinene (1557-9)-serien kjører WoW helt greit. Viktigste er 1GB minne og et skjermkort f.eks 9700 eller bedre (6600). Jeg hadde en 1557 med 9700pro-kort og da kjørte jeg WoW med ganske bra kvalitet i 1400x1050-oppløsning.

Lenke til kommentar

Ser en del her har havnet OT, men jeg har uansett noen tilbakemeldinger på det første innlegget.

 

Du bør prøve å kjøpe deg en brukt laptop. En Centrino 1.5Ghz - 1.7Ghz burde holde, samt en med et Radeon 9700 kort. Disse laptoppene drar wow rimelig bra (meget bra, med 1Gb minne), og burde ligge på rundt 7-8k med 1Gb minne. Er du heldig finner du en med 17", istedet for den ekle 15.4" skjermen som ingen liker.

 

Selv en centrino med Ati mobile 9200 og 1Gb ram tusler avgårde wow i spillbart tempo, men 9700 spiser det lett. Vi snakkes riktignok ikke om 8xAA&16xAF, men det holder=)

Lenke til kommentar

Jeg kjørte også WOW på min gamle PC, Pentium M 1.5GHz, 512Mb RAM og Radeon 9000 64Mb. Gikk helt greit, men måtte ofre noen detaljer i spillet.

 

På min nye Netshop 259IEN går det derimot flytende på maks detaljer. Pentium M 1.86GHz, 1Gb RAM og Gefoce go 6600 256Mb.

 

Så spørsmålet er vel: Skal spillet være spillbart eller spillbart med alle detaljer på og høy oppløsning?

 

Skal det være spillbart med alle detaljer på og høyeste oppløsning på den bærbare vil jeg anbefale en maskin med ATI Radeon X700 eller Nvidia geforce go 6600.

Lenke til kommentar

jeg også fikk stipend no.. og hadde planer om en laptop til 8000-9000.. men heldigvis ombestemte jeg meg, jeg oppgraderte heller stasjonæren.. har ikke bruk for laptop på skolen..

 

til trådstarter: ikke planer om å oppgradere stasjonæren da?? om du har stasjonær fra før da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...