Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor lenge har egentlig Billettservice solgt billetter? Etter det jeg vet er det svært lenge, og til svært mange minst like store arrangement. Det er jo helt latterlig at de ikke ennå har klart å lage et stabilt system. Det må da gå an i år 2008 å kunne utvikle et stabilt og funksjonibelt køsystem? Greit nok og forståelig at man må stå litt i kø, men når selv ikke dette fungerer som det skal er det noe riv ruskende galt med hele Billettservice.

Lenke til kommentar

Trist for de som ikke har fått billett. Systemet suger bigtime!

Leser på VG.nett at det var utsolgt etter 70 minutter, men sannheten er vel at denne konserten var utsolgt før billettsalget startet.

 

De som ikke har billett kan nok allikevel håpe! AC/DC er ikke et lite møkkaband som gjør alt for penger, og når 23000 billetter rives vekk i lille norge er det nok en bittenliten sjangse for at de kommer igjen.

Lenke til kommentar
Etter over 4 timer sitter jeg nå med 1 billett til AC/DC under "Mine Ordre" på billettservice.no.. Ulempen er at det står "Status: Avlyst".

 

Vurderer å sende en mail med teksten "Du står nå i kø" til billettservice hvert 5. minutt fram til 18.februar.

 

 

Samme her.(Bortsett fra at jeg har 4 billetter der.) Drev på i en time, men det var visst ingen match for billettservice sine elendige sider.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Må bare få sagt at det er et helt rævva "kø"system på billettservice, når jeg hører om folk som har logget inn kl 10 og fått tak i billetter, mens jeg som satt der siden kl. var 8 ikke fikk en dritt. :thumbdown:

Hele prinsippet med kø er jo at de som er først får først, de som kommer sist får sist (eventuelt får ingenting).

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

acdc.com har fortsatt reserverte billetter tilgjengelig!

 

Det koster $ 40 å registrere seg, så får du en reservasjonskode til billettkjøp, maks 2 billetter per bruker.

Selve handelen går via billettservice, men det gikk knirkefritt for min del hvertfall.

 

Bestilte nettopp 2 stk ståplasser derfra, så det er fortsatt håp for dere andre :)

Lenke til kommentar
Kan jo bare hive meg på klagekoret : ( Var klar kvart på ni, og kom inn klokka 10. Fikk bestilt to billetter, OG betalt, men så får jeg bare en feilmelding. Prøvde å komme inn på nytt helt frem til lunch uten hell.

 

God damn it!

 

Har du betalt, da har du billetter. Skjedde med meg til Springsteen på Valle Hovin. Da fikk jeg plutselig dobbelt opp med billetter.

 

BTW, jeg sitter her med 7 billetter til AC/DC :D:D Stilte opp i kø utafor Spektrum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...