Gå til innhold

Ringe med skype til hustelefon


sadoprest

Anbefalte innlegg

Er for tiden i Tyskland og føler trangen til å ringe hjemover begynner å melde seg. Tenkte egentlig å kjøpe et forhåndsbetalt telefonkort men så tenkte jeg på Skype som en mulighet. Er litt usikker på om det funker og om det er så billig som de påstår.

 

Er det noen som har prøvd å bruke Skype som telefon som kan si om det er noe bra? Dvs betaltjenesten hvor du kan ringe hustelefoner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skype er knallbra, og koster bare 15øre minuttet sånn ca å ringe til hustelefon til de aller fleste plasser.. sjekk hjemmesiden til skype for få komplett oversikt.

 

jeg ringer daglig til dama mi som fortiden bor i spania og det funker flott. anbefales at man bruker hodetelefoner da ellers vil personen du snakker med høre ekko av seg selv som kan være litt irriterende.. også er det ikke så smart å seede torrents så hele opplinja de kveles, da får du sånn satelitt delay effekt.. :wee:

 

edit: her finner du priser: link.

Endret av phax
Lenke til kommentar

Ok. Nå har jeg ringt hjem. Varighet 23:54, pris € 0,408. (3,24 Nkr med € kurs på 7,95)

 

Kvaliteten var litt dårligere enn med vanlig analog iptelefon, dvs sånn jeg hørte det. Men det kan skyldes at jeg kjøpte et billig headsett som ikke er av beste kvalitet. I den andre enden hørtes det helt fint ut.

 

Veldig fornøyd må vel være min konklusjon. Anbefales sterkt dersom du er i utlandet og vil ringe hjem, eller du vil ringe noen i utlandet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...