Gå til innhold

Hvilke følelser har DU til datamaskinen din?

reds

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jo bygget den selv, så jeg er jo glad i den (mest affeksjonsverdi). Kjenner jo innmaten som min egen bukselomme, men jeg har ikke et syklig kjærlighetsforhold til'n, som enkelte andre har.

Skrevet

Når man bygger selv får man et spesielt "forhold" til pcen! :love:

Du elsker simpelten hver enkelt del av den, og blir aldri lei av å se inn (plexiglass) og vite at alt er 100% ærlig og reddelig mitt! (kroppen kan dog huske de negative innvirkningene på alt arbeidet som måtte gjøres for å få råd :whistle:).

Male i solsteken mitt på sommeren hele dagen, med stiv nakke og brennende hud!

Men nå har jeg jo min kjære pc å da er jeg fornøyd!

Skrevet (endret)

Både Jen, Alessandra og Sophia er utrolig sexy. Jen i rødt, Alessandra i alu. og Sophia i svart med litt alu. Alessandra og Sophia krangler hele tiden om meg når jeg er hjemme. Søtt :love: Dessverre har Sophia blitt veldig psykisk ustabil i det siste :hmm: Mistenker det har noe med at hun har blitt en smule sjalu eller noe :hrm: Så jeg tror jeg må prioritere henne en del fremover selv om Alessandra nok blir litt sur. Bare håpe Alessandra ikke blir ustabil av det, hun har iallfall for vane å ta det med fatning så det bør vel gå bra :)

Danske Jen er dessverre litt sjenert av seg (er det fordi hu ikke er norsk tro? :hm:), så jeg forsøker å hjelpe henne litt ved å dra henne hele tiden ut og bruker mye tid på henne da. Drasser rundt med henne på høyskolen blant annet :love:

Tror riktig nok jeg skal utfordre sjebnen neste år og "kjøpe" Rachel. Mistenker at verken Alessandra eller Sophia kommer til å like det, men skitt au ...

Endret av Ernie
Skrevet

Følelsene er sterke, men ikke på en god måte. Etter jeg har invistert så mye penger i de forskjellige komponentene, så burde hun behandle meg langt bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...